مسابقه بین المللی طراحی پل عابر پیاده و دوچرخه سوار، بر روی رودخانه ویستولا

تحریریه معماری آرل
مهلت ثبت نام: January 20, 2017 معادل 1 بهمن 1395
مهلت ارسال آثار: May 08, 2017 معادل 18 اردیبهشت 1396
زبان: لهستانی و انگلیسی
موقعیت: ورشو، لهستان
نوع مسابقه: آزاد

در شهر ورشو پایتخت کشور لهستان به تازگی مسابقه ای در جهت آماده سازی یک طراحی مفهومی معماری از یک پل عابر پیاده و دوچرخه سواری برگزار شده است که سواحل ویستولا و خیابان Karowa را بهم متصل خواهد کرد. در واقع این پل به منظور بهبود کیفیت زندگی عابران و دوچرخه سواران در نظر گرفته شده است. برای داوران مهم است که طرح برنده از نظر معماری در شرایط با کیفیت بالایی برخوردار باشد و علاوه بر این، عنصری جدایی ناپذیر از چشم انداز شهرستان باشد که به طور یگانه و منحصر به فرد در منطقه نمایان شود. لذا بدین منظور از طراحان لهستانی و خارجی دعوت شده است تا در این رقابت شرکت کنند. 
لازم به ذکر است که متریال بهره گیری شده در زیرساخت پل، هم از نظر معماری و هم از نظر حمل و نقل باید از کیفیت بالا و برند خاص و شناخته شده ای برخوردار باشد؛ به طور کلی، هدف از برگزاری این مسابقه، انتخاب بهترین طرح با توجه به در نظر گرفتن ویژگی های کاربردی، ارتباطات، مدیریت آب رودخانه ی زیرین پروژه و شرایط اقتصادی آن می باشد و علاوه بر این ویژگی نقطه ی عطف شهرستان محسوب شود. در ادامه برنامه ریزی به این صورت است که ساخت و ساز این پروژه تا سال 2019 به اتمام برسد.

جوایز مسابقه:

نفر اول:     100000PLN  (حدود 79 میلیون تومان)
نفر دوم:     70000PLN   (حدود 55 میلیون تومان)
نفر سوم:   40000PLN   (حدود 31 میلیون تومان)


جهت ثبت نام در مسابقه شما باید فرم زیر را پر کنید و به ایمیل دبیرخانه مسابقه به آدرس konkursy@um.warszawa.pl ارسال نمایید.
 

جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

 

تحریریه معماری آرل
منبع: competitions.archi

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5636.html