نوسازی مدرسه آیزنبرگ توسط گروه معماری BIG

مترجم: مهرداد نجیب زاده
گروه معماری بیگ برنامه جامعی از نوسازی و گسترش مدرسه امهرست آیزنبرگ UMass در ایالت ماساچوست ارائه کرده است. پروژه ای که 62 میلیون دلاری برای گسترش و طراحی دوباره 70 هزار متر مربع در نظر گرفته شده و عرصه هایی اعم از کلاس ها، آزمایشگاه و مرکز رویداد های فرهنگی هنری را در بر می گیرد. کار ساخت ساز سایت پروژه آغاز شده و تا سپتامبر 2018 ادامه دارد. 

پروژه فوق یک کار مشترک بین گروه معماری BIG و مسئولان نوسازی شهر بوستون می باشد. پروژه ای که با هدف افزایش اعتبار مدرسه آیزنبرگ طرح فوق را به مجموعه ای هماهنگ از چندین عرصه تبدیل کرده است. پیکربندی انعطاف پذیر ساختمان باعث شده تا فضای اقامتی و کاربری روزانه انطباق کاملی با هم داشته باشند و نیازهای کاربران مجموعه در طول سال را به طور کامل برطرف کنند.

ساختار جدید مانند یک حلقه بهم پیوسته می باشد که در دو نقطه به ساختمان متصل شده و نمایی متمایزی از ورودی با پانل های شیشه ای شیب دار ایجاد نموده است. اتصال باغ به مرکز مجموعه فضایی باز و زیبا برای تفکر، تفریح و رویدادهای گروهی ایجاد کرده و سیرکیولاسیون زیبایی در سایت پروژه خلق نموده است. فضای دهلیز داخلی بیش از 5 هزار متر مربع می باشد و نقطه عطف پروژه به شمار می رود. طرحی که دارای  ساختاری همگون و یکپارچه می باشد.








تحریریه معماری آرل
منبع: designboom.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5564.html