بازسازی ویلای تفریحی Hilltop

مترجم: مهرداد نجیب زاده
اولین و مهم ترین اقدام مالک جدید این خانه، بازسازی کامل فضای داخلی آن بوده تا فضایی جدید و منحصریه فردی را تجربه کند. بنای اصلی که مربوط به سال 1980 که نیاز به بازسازی و تغییرات عمده ای داشته است. طراحی داخلی تمام عرصه ها و استفاده از آیجکت ها  متریال های مدرن تغییرات عمده ای را به وجود آورده. طراحی دوباره نما منظره ای 180 درجه ای بی نظیری ایجاد کرده که از اقدامات مهم و بجای طراحان می باشد. 

در ضلع شمالی سایت پلات محدوده ای بزرگ وجود داشته که توسط درختچه و اختلاف سطح بازسازی شده تا تحرک و سیرکولاسیونی جدید را برای ساکنان خانه ایجاد کند. طراحی تراس های گسترده رو به منظره دره، فضای تصویری زیبا از بلواستون ایالت پنسیلوانیا را یه نمایش گذاشته است. تمام تغییرات کاربری که توسط گروه معماری اعمال شده، برای ارتباط بین فضا و منظره بیرونی با ساختمان صورت گرفته. 

چند تغییرات کلیدی در طراحی محوطه سازی صورت گرفته تا عنصر دعوت کنندگی ورودی افرایش یابد. به کار بردن عناصر طبیعی مانند چمن، بافت سبز کره ای (درختچه های کره ای)، چمن و آب در افرایش سطح آرامش مکان تاثیر زیادی گذاشته اند. برآمدگی نمای شمالی که توسط متریال آلومینیوم پوشش داده شده برای محافظت کاربران از نور خورشید مستقیم به کار رفته و به صورت هوشمندانه ای ورودی را شاخص نموده است. 











تحریریه معماری آرل
منبع: archello.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5173.html