شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران-مرداد 95

تحریریه معماری آرل
تاریخ شروع: جمعه 22 - 05 -1395
تاریخ اتمام: دوشنبه 25 - 05 - 1395
مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران (سئول)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نمایشگاه بیش از800 شرکت داخلی و300 شرکت خارجی از23 کشور مختلف حضور دارند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه قرار است آخرین دستاوردهای خود را در بیش از 100 رشته مرتبط با صنعت ساختمان به نمایش بگذارند. همچنین، برگزاری سه همایش بزرگ ویژه صنعت ساختمان درحاشیه این نمایشگاه ازبرنامه های ویژه امسال می باشد. در واقع، برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف شناساندن توانمندی های کشور در این عرصه، استفاده از فناوری های نوین کشورها و تامین مواد اولیه مورد نیاز داخل و همچنین انتقال فناوری ها و تجهیزات داخلی به کشورهایی که از محصولات ایرانی استفاده می کنند، در دستور کار قرار گرفته است.

به اعتقاد بسیاری از اقتصاددانان، عمده رکود اقتصادی کشورها مربوط به بخش ساختمان است و رونق در این بخش به دلیل فرصت های متعدد شغلی مرتبط، می تواند به شکوفایی اقتصاد بیانجامد.

قابل ذکر است که، نمایشگاه امسال با استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته همراه بوده است چرا که، سال گذشته فضای در اختیار خارجی ها چهار هزار و 300 مترمربع بود و امسال با افزایش بیش از 50 درصدی به 6 هزار و 500 مترمربع افزایش یافته است.

پلان نمایشگاه

تحریریه معماری آرل
منابع: iranconfair
irinn

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-4883.html