داوران مسابقه طرح های دانشجویی "معماران فردا "معرفی شدند




دکتر نیما موهبتی، مهندس احسان اسعدی و مهندس احسان مروی داوران اولین دوره مسابقه طرح های دانشجویی معماران می باشند.

به گزارش روابط عمومی مسابقه ، مسعود فلاح مدیر اجرایی این مسابقه در رابطه با تعداد آثار ارسالی به این مسابقه گفت"تا به امروز سوم مرداد ماه در فراخوان مسابقه ارسال آثاردانشجویان "معماران فردا" است در سایت آرل تعداد 231 اثر آپلود شده است که از این تعداد 87 اثر  مربوط به بخش مسکونی و تعداد 144 اثر مربوط به بخش فرهنگی می باشد".

وی درادامه گفت" دکتر نیما موهبتی، مهندس احسان اسعدی و مهندس احسان مروی داوران اولین دوره مسابقه طرح های دانشجویی معماران فردا  می باشند. داوری این مسابقات در دوبخش صورت می گیرد بخش اول تمام آثار توسط هئیت داوران بررسی می شود و در هر بخش دو اثر منتخب معرفی می شود  و بخش دوم آثار ارسالی با ذکر نام طراح و دانشگاه تحصیلی در وب سایت مسابقه قرار داده شده و توسط نظر سنجی عمومی اثر منتخب مردم معرفی می شود طرح هایی امتیاز بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد که تطابق بیشتری با خلاقیت در فرم و عملکرد و پرداخت مناسب و متفاوت به موضوع داشته باشند". 

وی در پایان گفت" جوایز در دو بخش مسکونی و فرهنگی ارائه خواهد شد. نفراول یک سکه تمام بهار آزادی و نفر دوم  نیم سکه بهار آزادی دریافت خواهند کرد".

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اصلی مسابقه به آدرس https://www.arel.ir/com مراجعه کنید.


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-4781.html