10 نمونه طراحی داخلی سالن زیبایی و انستیتو

مترجم: الهه کاشی
انتخاب و طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه نقش مهمی در انجام صحیح کارها و بهبود شرایط داخلی آرایشگاه دارد و در صورتی که این طراحی به صورت اصولی و مطابق با نیازهای آرایشگر و مشتری طراحی نگردد مشکلات زیادی در حین انجام کار به وجود می آید. بنابراین نکته مهم و قابل توجه برای طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه و سالن های زیبایی توجه به نیاز ها و قوانین کلی چیدمان این مکان می باشد. علاوه بر این، انتخاب دکور مناسب و شیک اهمیت زیادی در جذب و رضایت مشتری خواهد داشت و دکوراسیون طراحی شده بهتر است که مورد پسند مشتری نیز واقع گردد. در ادامه مطلب تصاویری از جدیدترین و شیک ترین مدل های طراحی داخلی آرایشگاه زنانه را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای آرایشگاه شما باشند.

1.SONO

این سالن واقع در ژاپن توسط YAMAZAKI KENTARO طراحی شده است. وی با استفاده از مش های فلزی شبکه ای روی دیوار طراحی کرده و در بعضی واحد های آن گلدان هایی قرار داده است. درواقع هدف طراح، ایجاد محیطی با طراوت بوده تا نظر رهگذران را به فضای داخلی جذب نماید.

2.  Onico Hair

این آرایشگاه در اوزاکا توسط Ryo Isobe به گونه ای طراحی شده است که فضا همانند یک جنگل به نظر می آید. چنانچه وجود درختان در فضا و نوع مبلمان استفاده شده در محیط، باعث به وجود آمدن فضایی متفاوت شده است.

3.  End Link Salon

نمونه ی دیگر از آرایشگاه ها می توان به طراحی Yasunari Tsukada اشاره کرد، وی با استفاده از پارتیشن های چوبی محیطی ساده و گرم و صمیمی ایجاد کرده است.

4.  Little one-room with a curve

این آرایشگاه که توسط Studio Velocity طراحی شده است، دارای دیواری منحنی است که اتاق های خصوصی تر پشت دیوار قرار گرفته اند.

5. Lily Nails

سالن طراحی ناخن واقع در چین، به فرم مستطیل و با مساحت 60 متر است که در سال 2016 ساخته شد. در دکوراسیون داخلی این سالن از ورق های فولادی به ضخامت 8 میلی متر استفاده شده است که به صورت کِرو و مارپیچ در آمده است. همچنین وجود دیوار های سبز در محیط باعث ایجاد فضایی با نشاط و با طراوت شده است.


6. The Building Hair salon

این آرایشگاه نیز در آمستردام توسط Nicemakers طراحی شده است و در اینجا طراح به منظور سهولت در جابجایی مبلمان از آینه های متحرک استفاده کرده است.


7. Her Majesty’s Pleasure

و اما نمونه ای دیگر که در قلب شهر تورنتو واقع شده و دارای برنامه های چند منظوره از قبیل: بوتیک، کافه و سالن زیبایی می باشد.


8. Missy Lui

این نمونه آرایشگاه در آمستردام به سبک مینیمالیسم طراحی شده است و مبلمان به صورت یکپارچه و منسجم در فضا قرار گرفته اند.

9. YMS Center hair salon

سالن YMS طراحی  Kitsch Nitsch می باشد که به سبک پست مدرنیسم می باشد و در دکوراسیون داخلی آرایشگاه، از گرافیک های قوی استفاده شده است.

10.  Hair Salon

و اما نمونه دیگر سالن زیبایی در Atene می باشد که به سبک آزاد و با تم رنگی تیره طراحی شده است.

تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: archilovers

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-4649.html