نمونه منزلی با طراحی داخلی مدرن

مترجم: الهه کاشی
این طراحی داخلی نتیجه همکاری دو معمار Slava Balbek و Artem Zavarzin می باشد که با حفظ جزئیات معماری کلاسیک از مبلمان و روشنایی های شیک و مدرن استفاده کرده اند. همچنین بسیاری از عناصر سنتی را به روز کرده و با توجه به جنبه ی زیبایی شناسی آن ها را بکار گرفته اند. به طور مثال در طراحی سقف از طرح ترنج بهره گرفته اند و کف منزل با پارکت چوبی پوشیده شده است.
این اتاق نشیمن نمونه ی مناسبی در طراحی داخلی ماهرانه به شمار می رود. چنانکه ستون به عنوان عنصر جداکننده فضای آشپزخانه از نشیمن نیز عمل می کند و از محصور شدن مطلق آشپزخانه جلوگیری می کند. دور ستون نیز با استفاده از مش، قفسه هایی طراحی کرده اند.


اتاق خواب مستر با پارکت با رنگ قهوه ای تیره پوشیده شده است و با استفاده از پانل های شیشه ای جلوه ی خاصی به اتاق بخشیده است.


در اتاق کودک به منظور بهینه سازی فضا تخت خواب ها در طبقه بالا و کمدها زیر آن قرار گرفته اند. همچنین روی دیوار شرایط صخره نوردی فراهم شده تا به عنوان ورزش و بازی کودکان مورد استفاده قرار گیرد. لوستر اتاق نیز با المان های دایره ای و رنگی ساخته شده که ایده کلی آن برگرفته از بازیگوشی کودکان می باشد.


در طراحی سرویس های بهداشتی از ترکیب کاشی هایی به رنگ سفید و سبز زیتونی استفاده شده است.


اتاق رخشوی خانه نیز با تم رنگی سبز می باشد و از کاشی های شکسته استفاده شده است.


تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: home-designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-4607.html