طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمانی برای یک عکاس

مترجم: الهه کاشی
طراحان داخلی، یک واحد آپارتمانی در مالزی را به گونه ای طراحی کرده اند که توجه ویژه ای به شغل و شخصیت صاحب خانه داشته اند. در طراحی داخلی این آپارتمان سعی بر آن بوده تا با استفاده از متریال طبیعی، محیطی آرام و دلنشین برای عکاس و خانواده اش فراهم سازند. به طوری که به محض ورود به خانه فضای سبز در همه جا به صورت دیوار های سبز و آینه های قدی بزرگ به چشم می آیند.
به طور کلی این آپارتمان دارای 3 اتاق خواب می باشد که اتاق خواب اصلی دارای یک پلت فرم عقب نشینی شده است، که این پلت فرم مشرف به فضای بیرون و محل اختصاصی برای مطالعه و استراحت به شمار می رود. در اتاق خواب دوم با وجود دیوار چوبی در کنار عناصر طبیعی چون گیاهان فضای دلنشینی را به وجود آورده است و در ادامه، اتاق خواب سوم که دیوار آن با استفاده از هنر های گرافیکی تزیین شده است.




فضای نشیمن


اتاق نشیمن با پنجره های منحنی از دید بصری فوق العاده از شهر برخوردار است که با رنگ های ملایم،عناصر طبیعی و مبلمان منحنی اشغال شده و با پنجره ها در تعامل می باشد.




آشپزخانه و ناهارخوری


فضای آشپزخانه با کابینت های خاکستری اشغال شده و نور پردازی آن با 5 روشنایی آویز انجام می گیرد. همچنین در جلوی آشپزخانه یک میز بلند چوبی قرار گرفته که پذیرای 8 نفر میهمان می باشد.


سالن پذیرایی دوم

سالن پذیرایی دوم متشکل از قفسه های بسیار و چهارپایه های چوبی می باشد و انتهای سالن آینه سزتاسری باعث بزرگنمایی فضا می شود.

اتاق خواب مستر

حمام اصلی و اتاق تعویض لباس


اتاق تعویض لباس با کمدهای بسیاری اشغال شده و در انتهای آن حمام قرار گرفته که توسط درب شیشه ای محصور شده است.


اتاق خواب دوم

اتاق خواب سوم


تحریره معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: contemporist

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-4532.html