طراحی و دکوراسیون داخلی طلافروشی، با ماژول های چوبی


مترجم: الهه کاشی
معماری: OFIS architects
موقعیت: Maribor, Slovenia
مساحت: 80 مترمربع
مالک یک فروشگاه یا مغازه طلا و جواهر همیشه به دنبال بهترین و چشم گیرترین مدل ها در فروشگاه خود است تا مشتریان را به سمت خود جذب کند. اما دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی هم باید همانند محصولات داخل ویترین مثل جواهر بدرخشد تا در نهایت تاثیر گذاری خوبی در جذب مشتریان به داخل مغازه ایجاد کند. طراحان در این پروژه با استفاده از باکس ها و ماژول های چوبی حس تداوم و تکرار را در دکور و فضای داخلی ایجاد کرده اند.
زمانی که یک خریدار وارد فروشگاه جواهر فروشی می شود اولین چیزی که انتظارش را دارد لوکس بودن محیط است. چنین مکان هایی باید طوری طراحی شوند که زیباترین کالکشن های جواهر آلات را به معرض نمایش بگذارند. همچنین امنیت محصولات نیز داری اهمیت به سزایی است. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود جواهرات در باکس ها و ویترین های شیشه ای محصور شده اند.
به طور کلی دو عامل نورپردازی و نحوه ی به نمایش گذاشتن ویترین مغازه از مهمترین موارد در طراحی داخلی طلافروشی می باشد که در اینجا نور سالن از پشت ماژول های دارای پترن  و اگوی خاص تامین شده است. این خلاقیت در طراحی، نور محیط را بصورت ملایم و زیبا تامین می کند. 
 


ترکیب باکس های سقف، فروشگاه را از حالت عادی خارج کرده است و حس متفاوتی نسبت به سقف های معمولی که با کناف ساخته می شود را می دهد. مشکلی که می توان از طراحی داخلی این فروشگاه زیبا گرفت، قرار گرفتن باکس بر روی هم می باشد که مانند قرار دادن کارتون بر روی هم را القا می کند، به نظر اگر برخی از ویترین ها و ماژول ها یکپارچه طراحی می شد زیبایی بیشتری در محیط خلق می شد.













نمای بیرونی این مغازه طلافروشی در تصویر زیر قابل مشاهده می باشد.












شما طراحی داخلی این فروشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟


دیزاینر های حرفه ای ما با تجربه فراوانی که در زمینه طراحی فروشگاه های مختلف دارند می توانند بهترین و زیباترین دکور ها را خلق کنند.

مشاوران آرل به طور رایگان پاسخگوی سوالات شما هستند.
021-22901905

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-4498.html