مجسمه های سنگی معماری در ابعاد کوچک، اثر Matthew Simmonds


مترجم: الهه کاشی
Mattew Simmonds یک تاریخ دان هنر و از شناخته شده ترین هنرمندان، در خلق فضاهای مینیاتوری در سنگ ها می باشد. کار او کاوش در زمینه های مثبت و منفی فرم ها، اهمیت روشنایی و تاریکی و ارتباط بین طبیعت و تلاش انسان ها است. 4 نمونه پروژه اخیر او شامل: Ringrone, Corona, Ararat, Tetraconch است.
مجسمه سازی به یک سری فعل و انفعالات، بین فرم طبیعی سنگ و جلا دادن آن گفته می شود. اکثر فضاهای کنده کاری شده در مجسمه ها، ساختمان های واقعی موجود در طبیعت نیستند، بلکه به صورت انتزاعی می باشند. انواع مختلف سنگ ها ممکن است نشان دهنده ی سبک خاصی باشند. به طور مثال، سنگ مرمر، مناسب سبک رومی یا یونانی است، و سنگ آهک مناسب سبک رومی یا گوتیک می باشد.
هم چنین، فرم سنگ ها می تواند، تحت تاثیر ساختار فضایی که می خواهد خلق کند، قرار گیرد. این ویژگی باعث می شود، به نوع خاصی از ساختمان تاریخی اشاره کند. به طور کلی اگرچه، Mattew در شروع طراحی بیشتر از اینکه به جزییات معماری توجه کند، به حجمی که میخواهد به وجود آورد، می پردازد و بعد از برداشتن حجم مورد نظر از سنگ، راجع به طراحی فرم دلخواه تصمیم گیری می کند.
کنده کاری فضاهای داخلی، به وضوح بسیار چالش برانگیز است و ضروری است که تکنیک های تخصصی و ابزار آن، توسعه یابد. هم چنین، ایجاد فضاهای داخلی به منظور کار با هویت فضا است، نه حجم کلی سنگ. این موضوع می تواند هنگام شروع فرایند از بین بردن سنگ گیج کننده باشد و احتمال بروز اشتباه را زیاد کند. به طور کلی، همیشه قبل از شروع فرایند، چالش در تجسم فرم و فعل و انفعالات در طراحی وجود دارد.

در باره Mattew Simmonds:
Mattew فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر از دانشگاه East Anglia، در سال 1984 می باشد. او متخصص هنر و معماری در دوره قرون وسطی است. بعد از چندین سال کار بعنوان تصویرگر، سپس مشغول تحصیل کنده کاری سنگ های معماری، در دانشکنده فنی weymouth، شد. او چندین بنای بزگ انگلیسی نظیر، ساختمان Westminster Abbey، و کلیساهای Salisbury و Ely را باز سازی کرد و متخصص تزیین سنگ های مرمر بود. Matteew در سال 1999، بعد کسب اولین جایزه در دومین همایش ملی مجسمه سازی،Verona، بعنوان مجسمه ساز ماهر، به رسمیت شناخته شد.






























تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: archdaily

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-4191.html