قرمز و آبی : بررسی دو آپارتمان زیر 70 متر مربع



آیا شما تا به حال تجربه ی طراحی داخلی زنده و پرجنب و جوش داشته اید؟ به نظر بسیار لذت بخش و زیباست ولی انجام دادن آن مشکل است. همچنین وقتی با آپارتمانی با متراژ کم روبرو هستیم، مسئله ی کمبود فضا نیز به مشکلات طراحی اضافه خواهد شد. رنگ های اصلی خوش نما تر و بولدتر به نظر می آیند. در ادامه طراحی داخلی دو آپارتمان، با رنگ های اصلی را مورد بررسی قرار می دهیم. اولی با رنگ قرمز و دارای هیجان و حرکت و دومین آپارتمان با رنگ آبی سرد و بی حرکت می باشد. همراه آرل باشید...

آپارتمان اول با رنگ قرمز پرانرژی، شخصیت صاحب خانه را بخوبی نشان می دهد. آپاراتمان توسط Nika Vorotyntseva برای یک زوج در شهرستان زندگی می کنند، طراحی شده است. آپارتمان دارای 56 متر مکعب می باشد و معماری داخلی ان به گونه ی است که تمام امکانات را داراست و یک شخصیت کامل را برای آپارتمان رقم زده است. تم رنگی قرمز در کل آپارتمان یکنواخت بکار رفته است. رنگ قرمز یک موضوع نادر در معماری داخلی است زیرا استفاده از قرمز بسیار مشکل می باشد ولی در این آپارتمان مانند نیستم در آپارتمان جریان دارد.



قرار گرفتن آینه، استفاده از میز قهوه خوری مناسب، کابل های رنگارنگ، رنگ سوفاژ و .... همه گویای هنر و دقت طراح داخلی را نشان می دهد، شما هم به جزیات دقت کنید و ببیند چه المان های با خلاقیت باعث بهتر شدن فضای داخلی آپارتمان کرده است.

























آپارتمان دوم با رنگ آبی

آپارتمان آبی رنگ نیز توسط Nika Vorotyntseva طراحی شده است و دارای مساحت 67 مترمربع می باشد. با وجود اینکه با اضافه شدن دیوارها به آپارتمان فضا کوچتر می شود، پنجرهای بزرگ و آفتاب گیر و رنگ های متضاد و پرانرژی این حس کوچک بودن آپارتمان بسیار کاهش داده است.



در معماری داخلی نمی توان به لوله های نارنجی متصل بهم بر روی دیوار، رنگ های متضاد صندلی ها و تطبیق دادن آنها با فضای آبی رنگ چشم پوشی کرد. آشپرخانه کمی پایین تر است و رنگ روشن در آن استفاده شده و قفسه اشتراکی که هم وسایل آشپزخانه و اتاق نشیمن در آن قرار داده می شود.
در ادامه تصاویر را با دقت مشاهده کنید.















تحریریه معماری آرل
مترجم : مسعود فلاح
منبع : home-designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-4042.html