استفاده از آثار هنری در طراحی و دکوراسیون داخلی

تحریریه معماری آرل
Art Deco، سبکی فرانسوی در دکوراسیون داخلی است که بین سالهای 1920 تا 1940 در دنیا به شهرت رسید و مورد استفاده قرار گرفت. در این بخش قصد داریم دو آپارتمان را مورد بررسی قرار دهیم که در طراحی و دکوراسیون آنها از این سبک فرانسوی بهره گرفته شده است. با آرل همراه باشید.
در واقع در این بخش طراحی و دکوراسیون داخلی دو آپارتمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد که تلفیقی از سبک های کلاسیک و مدرن هستند.
طراحی داخلی آپارتمان اول توسط Maxim Tsiabus، طراح بلاروسی انجام شده است. استفاده از عناصر هنری در طراحی و دکوراسیون داخلی فضا، تم آرت دکو به این دکوراسیون داده است. استفاده از عناصر هندسی در فضا مانند لایت ها و ... نیز از ویژگی های این سبک به حساب می آید.
همچنین در مورد رنگ های فضا می توان گفت که رنگ های قهوه ای، بنفش و زرد در بستر رنگ های خنثی رنگ های کلیدی فضا به حساب می آیند.































آپارتمان دوم نسبت به آپارتمان قبل حس و حالی مدرن تر دارد. طراحی این آپارتمان توسط Bach Nguyen انجام شده است. در واقع طراحی این آپارتمان تلفیقی از سبک های آرت دکو فرانسوی و مدرن است. عناصر دکوراسیون کلاسیک و مدرن در کنار یکدیگر در فضا حضور دارند و در کنار یک مبل راحتی زرد رنگ مدرن می توانید یک میز عسلی با شکل و شمایلی کلاسیک گونه را مشاهده نمایید.














تحریریه معماری آرل
منبع: Home-Designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3999.html