طراحی داخلی 4 آپارتمان کوچک با مساحت زیر 30 متر مربع به همراه پلان



1.
مترجم: ثنا حسینیان
آپارتمان های کوچک مشکلات و محدودیت های خاصی را در طراحی داخلی و معماری به وجود می آورند، کمبود قفسه و کمد، نداشتن نور کافی و فشرده شدن پلان، از جمله رایج ترین آن ها هستند. اگر شما به دنبال خانه هایی کوچک هستید این پست می تواند به شما کمک کند. طراحی داخلی آپارتمان های زیر 30 متر مربع این قسمت هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند و با سبک خاصی طراحی شده اند که قسمتی از آن هم به خاطر خواسته ی مالکین بوده، به هر حال طراحی داخلی منزل آن ها به گونه ای است که موانع را به نقاط قوت تبدیل کرده است. در ادامه با آرل همراه باشید.



در این آپارتمان با 28.7 متر مربع مساحت، از سبک مینیمال استفاده کردند و با پارچه ها و لوازم ارگانیک، فضایی آرامش بخش و گرمی ایجاد شده است.




















2- نمونه ی اول تعلق به یک مرد جوان است و تنها 17 متر مربع مساحت دارد. در سالن اصلی خانه یک مبل راحتی قرار گرفته که به تخت تاشو نیز تبدیل می شود. با توجه به این که نور طبیعی کافی در این خانه وجود ندارد، متریال ها و مبلمان ها از رنگ سفید مات تا سفید براق انتخاب شده اند.















3- مساحت این نمونه 30 متر مربع است و مناسب برای زندگی یک خانم فعال و شاغل طراحی شده است. تم این خانه روشن و پر انرژی است که با یک رنگ قرمز پر رنگ جذابیت خاصی پیدا کرده.



















4- طراحی داخلی این آپارتمان برای یک زوج جوان انجام شده، اتاق اصلی شامل فضای خواب، لوازم ورزشی و یک میز کار می باشد. تخت این اتاق در مواقعی که لازم ندارند بر روی دیوار جمع می شود و این گونه فضای باز زیادی به وجود می آید.

















تحریریه معماری آرل
مترجم: ثنا حسینیان
منبع: home-designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3989.html