قسمت دوم: طراحی داخلی منزل به سبک مینیمال با ترکیب رنگ های سفید و سیاه



1.
مترجم: ثنا حسینیان
سبک مینیمال از آن دسته سبک هایی است که هیچ گاه قدیمی نمی شود و همیشه برای انسان جذاب است زیرا فراتر از آن که یک هنر است، دارای فلسفه، اشکال هنری و سبک زندگی نیز می باشد. به ظاهر با دیدن این عکس ها تصور می شود که طراحی داخلی منزل به سبک مینیمال کار ساده و راحتی است ولی در واقع دکوراسیون این سبک نیاز به تفکر عمیق و قوی نیاز دارد و باید پشت طراحی داخلی هر قسمت یک فلسفه و ترکیب بندی درستی باشد. استفاده از رنگ های سفید و سیاه هم جذابیت خاصی به طراحی داخلی منزل مینیمال می دهند. در ادامه به بررس طراحی داخلی 2 آپارتمان می پردازیم، با آرل همراه باشید.



در طراحی داخلی این آپارتمان تُن های مختلف رنگ طوسی را می بینید و سبک طراحی داخلی آن علاوه بر مینیمال کمی سنتی نیز می باشد. المان ها و مبلمان های کلاسیک و مدرن طوری در این فضا کنار هم نشسته اند که نه تنها چشم را اذیت نمی کنند بلکه یکپارچگی در آپارتمان به وجود آورده اند.









2- در این پروژه به دلیل وجود پنجره های بلند می بینیم که محوطه برای طراح بیش تر در اولویت بوده. درخت های خارج از ساختمان نقش مهمی را در طراحی داخلی این آپارتمان بازی می کنند و به این فضا روح بخشیده اند. بعد از محوطه، کفپوش مرمر ساختمان، دومین المانی است نظر بیننده را به خود جلب می کند.

















3- آپارتمان سوم نیز مانند نمونه ی قبلی تاکید زیادی بر روی منظره ی اطراف دارد. سبک مینیمال و ساده ی آپارتمان و زمین مرمر از بیننده می خواهد که تمام حواس خود را معطوف ساختمان های اطاف و معماری زیبا و بی نظیر آن ها کند.


































قسمت اول: طراحی داخلی منزل به سبک مینیمال با ترکیب رنگ های سفید و سیاه

تحریریه معماری آرل
مترجم: ثنا حسینیان
منبع: home-designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3979.html