نگاهی به طراحی داخلی 2 آپارتمان با تم رنگ طوسی


مترجم: ثنا حسینیان
رنگ های خنثی در طراحی داخلی خانه نسبت به دیگر رنگ ها، طرفدار بیش تری دارند زیرا ساده و دلنشین هستند و هیچ وقت چشم را خسته نمی کنند. هماهنگ کردن و چیدن طرح با رنگ های خنثی بسیار ساده و سریع است و می توان به راحتی در کنار آن ها رنگ های روشن و متفاوت را قرار داد. با این حال وقتی طراحان برای دکوراسیون داخلی منزل رنگ طوسی را انتخاب می کنند، با یک چالش بزرگی مواجه می شوند، آن ها باید دقت کنند که بین تیرگی ها و نور خانه تعادل را برقرار کنند. در این قسمت نگاهی به طراحی داخلی 2 آپارتمان مدرن با رنگ طوسی و متریال چوب می اندازیم که تعادل بین روشنایی و تاریکی در آن ها به خوبی رعایت شده است. در ادامه با آرل همراه باشید.



1- کانسپت طراحی داخلی آپارتمان اول، استفاده از منظره ی زیبای شهری حاصل از پنجره های بزرگ این خانه می باشد. در نگاه اول، متریال چوب لوکس و با کیفیت خانه نظر همه را به خود جلب می کند که در کنار رنگ طوسی تیره، زیبایی آن دو چندان شده است.















































2- در آپارتمان اول رنگ سبز و وجود گیاهان ارگانیک به فضا تعادل بخشیده است. این خانه نشیمن کوچکی دارد ولی رنگ ها و مبلمان مناسب و چینش درست آن ها، باعث شده اند نشیمن جادار و بزرگ به نظر بیاید.































تحریریه معماری آرل
مترجم: ثنا حسینیان
منبع: home-designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3880.html