طراحی داخلی 4 آپارتمان با متریال آجر

تحریریه معماری آرل
استفاده از متریالی به نام آجر در طراحی داخلی، امروزه بسیار مرسوم و رایج است و در کارهای طراحی به سبک مدرن، صنعتی و هایتک می توان این متریال را مشاهده نمود. در این بخش قصد داریم طراحی داخلی 4 آپارتمان را مورد بررسی قرار دهیم که در آنها آجر، یه عنوان یک متریال اصلی مورد استفاده قرار گرفته است. این آپارتمان ها بر اساس سبک های ذکر شده طراحی شده اند. چنانچه قصد دارید در طراحی خود از آجر استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم به این طرح ها نگاهی بیاندازید.

طراحی داخلی توسط: Studio Mode
تم رنگی این آپارتمان بطور کلی ترکیب تیره و روشن است. هر چند دیوارها و کف در بخش هایی به رنگ سفید خالص هستند اما فضا بطور کلی تیره است و این رنگ سفید تضاد خوبی با بخش تیره ایجاد می نماید که در نهایت شاهد فضایی با کنتراست بالا هستیم. آجر نیز همنشینی خوبی با رنگ های تیره دارد و انرژی فضا را تامین می کند.

























طراحی داخلی آپارتمان دوم Adrian Iancu انجام شده است. این فضا را شاید بتوان مدرن دانست اما بیشتر با یک فضای صنعتی روبرو هستیم. دیوار آجری سفید رنگ و سطوح پرداخت نشده نشانه های از این سبک هستند. اما فضا برخلاف فضای قبلی کاملا روشن است و شاهد رنگ های تیره نیستیم که این خود می تواند تعریف جدیدی برای استفاده از آجر باشد.











طراحی داخلی توسط: Sergey Muskhazhiev
طراحی این آپارتمان نیز مانند آپارتمان قبلی بر اساس سبک صنعتی انجام شده است و سطوح پرداخت نشده روی دیوار و آجر به رنگ سفید نشانه های این امر هستند. اما همه چیز به هم اینجا ختم نمی شود، آشپزخانه ی جزیره ای، بر اساس سبک مدرن در این فضا گنجانده شده است و از طرف دیگر در این آپارتمان عناصر و المان های هنری زیادی بکار رفته است.





















طراحی داخلی توسط: Annabell Kutucu
این آپارتمان برای یک موسیقیدان طراحی شده است و سبک مدرن را می توان سبک طراحی فضا دانست. آجر نیز به عنوان یک عنصر هنری و سنتی در این فضای مدرن حضور دارد.
























تحریریه معماری آرل
مبنع: Home-Designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3818.html