طراحی و دکوراسیون اتاق خواب، 7 اتاق خواب متفاوت

تحریریه معماری آرل
شما به عنوان یک طراح، برای فضاهای متفاوت طرح های مختلف را خلق می کنید چرا که یک طراح برای طرح های جدید خود همواره بدنبال ایده های جدید است. همچنین طراح در طرح های خود متریال ها و بافت های متفاوتی به کار می برد. موضوع مورد بحث این مطلب، اتاق خواب، طراحی داخلی، متریال و بافت های مورد استفاده در آن است. در این راستا 7 نمونه ی اتاق خواب را برای شما آماده نموده ایم که می تواند منبع مناسبی برای ایده گرفتن در طراحی و انتخاب متریال باشد. با آرل همراه باشید.

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب اول: Penint Design Studio
بتن اکسپوز به همراه نور مخفی و کاغذ دیواری با طرح هندسی برای دیوار پشت سرویس خواب





طراحی و دکوراسیون اتاق خواب دوم: Elena Sedova
طراحی با استفاده از رنگ مونوکرومیک و خنثی و قرار دادن تابلو به عنوان نقطه کانونی (focal point) پشت سرویس خواب















طراحی و دکوراسیون اتاق خواب سوم: Đình Dũng Hoàng
در این اتاق خواب با ظاهر لاکچری و البته زیبایی دارد. سه متریال اصلی و قابل توجه می توان برای اتاق خواب در نظر گرفت. چوب که به عنوان عامل انرژی در فضا حضور دارد و به نوعی نقطه ی کانونی فضاست، شیشه رنگی که به فضا حس لاکچری بودن می بخشد و کابینت چوبی که دو منظوره در فضا حضور دارد.









طراحی و دکوراسیون اتاق خواب چهارم: Đình Dũng Hoàng
در این اتاق خواب، سعی شده است با متریال های کم قیمت تر اتاقی لوکس طراحی شود. اگر هدف تنها طراحی یک اتاق خواب لوکس با هزینه ی کمتر باشد، می توان خیلی ساده با طرح های کاغذ دیواری و باکس های فلزی یا چوبی یا ...، اتاق خوابی لوکس طراحی نمود.









طراحی و دکوراسیون اتاق خواب پنجم: Elena Zhulikova
اگر به دنبال طراحی اتاق خوابی هستید که تلفیقی از سبک های مدرن و سنتی باشد، این نمونه می تواند به شما کمک کند. در کنار استفاده از المان های مدرن دیوار آجری پشت سرویس خواب کاملا حس و حال فضا را به سمت سبک های سنتی برده است.













طراحی و دکوراسیون اتاق خواب ششم: Sequoia design studio
زبان طراحی این اتاق خواب زبان هندسه است. طرح هندسی که در مرکز دیوار پشت سرویس خواب قرار دارد، خود را در مرکز توجهات قرار داده است و متریال چوب را می توان متیرال اصلی این طرح دانست.











طراحی و دکوراسیون اتاق خواب هفتم: Polouektov Vladimir
در طراحی این اتاق خواب رنگ های سفید و طلایی و یا قهوه ای چوب، مورد استفاده هستند. دیوار پشت سرویس خواب با موزاییک های ترکیبی چوب پوشانیده شده است و با توجه به ماهیت کلی فضا که خنثی است، این طرح می تواند به عنوان نقطه ی کانونی (Focal Point) در نظر گرفته شود.










تحریریه معماری آرل
منبع: Home-Designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3799.html