طراحی داخلی: بازسازی فضای صنعتی و تبدیل آن به یک آپارتمان مسکونی

تحریریه معماری آرل
طراحی داخلی آپارتمان پیش رو که تصویر آن را مشاهده می نمایید، بازسازی یک انبار بوده است. این انبار زیر شیروانی متعلق به یک شرکت چاپ بوده است که پس از تصمیم به تغییر کاربری، مجددا دیزاین و کاملا بازسازی شده است. طراحی و بازسازی این آپارتمان کار گروه معماری Principal Architect می باشد و در شهر Padova کشور ایتالیا قرار دارد. یکی از نکاتی که در طراحی این فضا به چشم می خورد، جداسازی فضا از طریق ایجاد اختلاف سطح است. با آرل همراه باشید.
هرچند این آپارتمان زیرشیروانی بصورت دوبلکس ساخته شده است، اما قبل از ره پله ی ورود به نیم طبقه ی بالا، اختلاف سطحی تعبیه شده است که این فضا را از نشیمن و سایر قسمت ها کاملا جدا می کند و راه پله نیز در بستر این قسمت ناهم سطح قرار گرفته است. طراحی بر اساس سبک مدرن انجام شده است و چوب، یکی از متریال هایی است که در قسمت های مختلف قابل مشاهده است.
در کنار فضای نشیمن که در وسط خانه قرار دارد، آشپزخانه وجود دارد که جزیره ی آشپزخانه و میز ناهارخوری، در این فضا قرار گرفته اند. پس از این می توان فضای بیرونی را مشاهده نمود که یک میز صرف صبحانه و عصرانه نیز در آن قرار گرفته است. رنگ های مورد استفاده در فضا نیز بسیار متعارف هستند. به عنوان مثال می توان به رنگ سفید دیوارها و خاکستری مبلمان نشیمن اشاره نمود. غیر از دیواره ی چوبی که طیف مختلفی از رنگ های چوبی را در خود گنجانده است، رنگ خاصی در فضا وجود ندارد که توجهات را به سمت خود معطوف نماید.
در مجموع با یک طرح فلت، ساده و مدرن روبرو هستیم که بسیار تمیز اجرا شده است و کاملا تحسین برانگیز است.
















































تحریریه معماری آرل
منبع: Archilovers

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3785.html