طراحی داخلی فست فود مک دونالد، هنگ کنگ


تحریریه معماری آرل
در این بخش قصد بررسی طراحی داخلی فست فود مشهور مک دونالد، شعبه ی هنگ کنگ را داریم. طراحی شعب برندهای مشهور همواره مورد توجه است. حال در میان برندهای فست فود دنیا، مک دونالد، یکی از شناخته شده ترین هاست و مسلما طراحی شعب آن زیر زیربین قرار دارد. ضمن اینکه بسیار افرادی که که قصد راه اندازی فست فود یا تغییر دکوراسیون فست فود خود را دارند، نیم نگاهی به طراحی و دیزاین برندهای مشهور دارند. طراحی داخلی این شعبه از فست فود مک دونالد توسط گروه Landini Associates انجام شده است. با آرل همراه باشید.
این شعبه ی فست فود مک دونالد، Next McDonald نام گذاری شده است و به نقل از رسانه های معماری، یکی از شاخص ترین طراحی ها در آن به اجرا در آمده است. اتفاق جالب در این فست فود، تغییرات زیاد و دیزاین متفاوت نسبت به سایر شعب این برند در سراسر دنیاست. این تفاوت آنقدر زیاد است که مک دونالد بازها هم در نگاه اول متوجه نخواهند شد اینجا مک دونالد است!
صندلی های پلاستیکی دیگر وجود ندارند، فضا بر اساس سبک مینیمال طراحی شده است و تنها لوگو M زرد رنگ که نشانه ی برند مک دونالد است به همراه تصاویر ساده ی چند برگر روی دیوار، نشانه هایی از این برند هستند. در ادامه می توانید تصاویر این فست فود را ببینید که بصورت مینیمال طراحی شده است و رنگ قرمز در آن بصورت کاملا هوشمندانه بکار برده شده اند.


































تحریریه معماری آرل
منبع: Contemporist

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3667.html