طراحی داخلی آپارتمان لوکس مدرن با تم تیره - بخش 1



تحریریه معماری آرل
طراحی داخلی آپارتمان به سبک مدرن و لاکچری، متریال های خاص خود را می طلبد. در این بخش قصد بررسی طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمانی را داریم که اساس طرح آن سبک لاکچری می باشد. متریال های معمول که در سبک لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند، چرم، چوب و سنگ است. حال در آپارتمانی که در این بخش ما قصد بررسی آن را داریم نوع تیره ی این متریال ها به کار رفته اند تا فضایی تیره تر داشته باشیم. با آرل همراه باشید.
طراحی داخلی این آپارتمان توسط گروه دو طراحی و معماری Dzhemesyuk & Yurov Design انجام شده است و در شهر کیف (Kyiv) اوکراین قرار دارد.
وقتی قرار است در یک فضا تم رنگی تاریک باشد، یکی از کارهای دشوار، جلوگیری از جذب نور توسط متریال های تاریک استفاده شده است. بنابراین انتخاب متریال باید هوشمندانه صورت پذیرد و یا به راهکارهایی هوشمندانه برای ایجاد حس روشنایی فضا اندیشید. کاری که طراحان داخلی این فضا به آن اندیشیده اند و در انتخاب متریال، نورپردازی و استفاده از نور طبیعی دقت کافی نموده اند.
در طراحی داخلی این فضا از چوب با رنگ تیره استفاده شده است که علاوه بر حفظ تم تاریک فضا، گرما و انرژی چوب را نیز منتقل می کند. در کنار این چوب از سنگ مشکی براق استفاده شده است که رفلکس نور خوبی دارد و نور طبیعی که از پنجره وارد می شود را به خوبی منعکس می کند.













































پلان:





تحریریه معماری آرل
منبع: Home-Designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3462.html