طراحی داخلی دفتر کار شرکت Evernote



تحریریه معماری آرل
وقتی صحبت از طراحی داخلی دفتر کار می شود، طراحان به باکس ها و فضاهای یک نفره فکر می کنند که هر کارمند قرار است در یکی از این فضاها قرار گیرد و کار خود را انجام دهد. اما دوره ی این سبک طراحی دفاتر کار سپری شده اس و طراحی دفاتر کار به سمت فضاهای باز رفته است و مفهوم Open Space مطرح شده است. در این بخش قصد بررسی طراحی داخلی دفتر کار شرکت Evernote در کالیفرنیا را داریم. با آرل همراه باشید.
طراحی دفتر کار شرکت Evernote توسط استودیوی طراحی Studio O+A انجام شده است. در طراحی این فضا، محدودیت هایی از قبیل زمان و هزینه وجود داشته است (مانند تمام پروژه های دیگر) اما در نهایت با یک فینیشیگ خوب روبرو هستیم و کار به نحو احسن به پایان رسیده است.
فضای دفتر شرکت Evernote، فضایی باز، راحت و با نور طبیعی بسیار خوب است. فضا حس و حال فضاهای صنعتی را داراست که این درخواست کارفرما بوده است. دیوارهای سفید، پنجره های بلند و چوب رنگ روشنی که در فضا استفاده شده است همه و همه برای ایجاد فضایی روشن بوده اند و Studio O+A کار خود را خوب به سرانجام رسانیده است. طراحان این دفتر اینطور عنوان نموده اند که آنها برای ساخت این دفتر روشن، روح کمپانی را تسخیر و آن را در فضا گسترانیده اند.
اگر در فضا سیری کنیم، نکات خلاقانه ی زیادی را در قسمت های مختلف خواهیم دید. به عنوان مثال، راه پله ای که تنها راه پله نیست بلکه با قرار دادن تشک های ابری تبدیل به نیمکت هایی شده است که می توان بر روی آن استراحت یا کار کرد. دیوار بزرگ سفیدی که در فضای اصلی قرار داده شده است تا هر کس هر چیزی خواست روی آن بنویسد و یا دیواری در فضای بیرونی که گیاهانی بصورت عمودی بر روی آن قرار گرفته اند و ...










































تحریریه معماری آرل
منبع: Home-Desigining

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3407.html