طراحی داخلی آپارتمان ساده و زیبا، بررسی 2 آپارتمان



تحریریه معماری آرل
اگر به دنبال یک زندگی آرام هستید، ابتدا باید فضایی آرام داشته باشید. برای داشتن یک فضای آرام باید مطابق سلیقه ی شخصی، فضای زندگی تان را طراحی و دکور نمایید و البته از مشاوره ی معمار داخلی نیز استفاده نمایید. در این بخش قصد بررسی طراحی داخلی دو آپارتمان را داریم که فضایی راحت و آرامبخش دارند. در آپارتمان اول المان های رنگی بیشتری در ضا مورد استفاده قرار گرفته است و در طراحی داخلی آپارتمان دوم، فضا یکنواخت تر به نظر می رسد. با آرل همراه باشید.

همانطور که اشاره شد، در طراحی داخلی آپارتمان اول از عناصر رنگی به وفور استفاده شده است. طراحی داخلی فضا به این صورت است که در بستر رنگ های خنثی برای دیوارها و سقف، از رنگ های هایی مانند سبز و آبی و قهوه ای چوب استفاده شده است. مبلمان مورد استفاده برای فضا در بستر رنگ های خنثی، کاملا خودنمایی می کند و این در واقع تکنیک نمایش یک عنصر خاص است. در ادامه با مشاهده ی تصاویر طراحی داخلی این فضا، می توایند بیشتر با ایده های طراح آشنا شوید. طراحی این آپارتمان Andriy Voskolovich می باشد.















نقشه ی آپارتمان قبل و بعد از بازسازی



طراحی داخلی آپارتمان دوم، همانطور که اشاره شد یکنواخت تر نسبت به آپارتمان قبلی می باشد. تغییرات رنگی عمده ای در فضا اتفاق نیفتاده است و تغییرات به کندی صورت می گیرند. حتی چوب استفاده شده است در فضا رنگی بسیار روشن دارد. تنها سرویس بهداشتی نسبت به سایر فضاها تم رنگی متفاوت دارد.















لایت و نور در این دو آپارتمان مورد بررسی قرار نگرفته اند. نظر شما راجع به نور و لایت در این دو آپارتمان چیست؟

تحریریه معماری آرل
منبع: Home-Designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3399.html