3 مورد طراحی داخلی منزل با سبک دکوراسیون اسکاندیناوی



مترجم : ثنا حسینیان
سبک دکوراسیون اسکاندیناوی برای هر فضایی با هر اندازه ای سبکی ایده آل و جذاب است. در طراحی داخلی منزل با این سبک از المان های مینیمال، رنگ های روشن و لطیف و متریال های طبیعی استفاده می کنند. در واقع منظور از سبک دکوراسیون اسکاندیناوی یعنی استفاده از ساده ترین وسایل و مبلمان ها در عین آن که پر کاربردترین حالت ممکن را داشته باشند. طراحی داخلی 3 آپارتمانی که اینجا معرفی می کنیم هر کدام دیزاینی مختص به خود را دارند و می بینید که با چه ریتم و هارمونی زیبایی سبک اسکاندیناوی در تمام فضاها پخش شده است.



خانه ی اول در رنگ سفید غرق شده و ظاهری بسیار مدرن و تمیز دارد. نور طبیعی از پنجره های آپارتمان به داخل وارد می شود و به خاطر مبلمان سفید، کفپوش های چوبی سفید و دیوار های سفید چندین برابر می شود. برای ایجاد کنتراست در قسمت هایی هم رنگ سیاه و چوب قهوه ای نیز به کار رفته که زیبایی سبک اسکاندیناوی را دو چندان می کنند. لوازم دکوری قدیمی و کلاسیکی هم مانند قفسه های چوبی کتابخانه و میز قهوه خوری شیشه ای در طراحی داخلی آپارتمان دیده می شود.

































در طراحی داخلی خانه ی دوم هم از المان های اسکاندیناوی با تم رنگی خاکی و جوی گرم و صمیمی استفاده شده. در این نمونه رنگ های تیره تر و چوب های بیش تری دیده می شود که کنتراست خوبی با دیوار های سفید به وجود می آورد و دیوار های سفید بهتر به چشم می آیند.

























طراحی داخلی آپارتمان آخر با فقط رنگ های سفید و قهوه ای انجام نشده، در این نمونه از رنگ های طوسی و قرمز نیز استفاده کردند. با یک دید کلی این خانه گرم تر و دلنشین تر است و حس زندگی در آن وجود دارد.











تحریریه معماری آرل
مترجم : ثنا حسینیان
منبع : home- designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3344.html