طراحی داخلی 4 آپارتمان با مساحت زیر 40 مترمربع


مترجم: نیلوفر محتاط
طراحی داخلی برای آپارتمان های کوچک موضوع بسیار مهمی است زیرا نقش پر رنگی در حداکثر استفاده از فضای محدود دارد. در این بخش قصد داریم به معرفی طراحی داخلی 4 آپارتمان خیلی کوچک بپردازیم. متراژ تمام این آپارتمان ها زیر 40 مترمربع است با این حال بسیار راحت و دنج هستند. در ادامه با ما در آرل همراه باشید.
خانه ی اول:
طراحی داخلی خانه ی اول تحت تأثیر مینیمالیسم اسکاندیناوی و ژاپن، دارای مصالح با رنگ های روشن و خنثی است. دنج ترین بخش خانه تخت خواب است که با پارتیشنی از بقیه ی فضاها جدا می شود.















خانه ی دوم:
مساحت این آپارتمان تنها 35 مترمربع است و در دکوراسیون داخلی آن از رنگ های روشن بهره گرفته شده. در این خانه فضاها به کمک پارتیشن با هوشمندی از یکدیگر تفکیک شده اند. برای مثال پارتیشنی ظریف و سوراخ سوراخ فضای خواب و نشیمن را از آشپزخانه جدا می کند. این پارتیشن به دلیل ظریف بودن به هیچ وجه حس تاریکی و محصور بودن را منتقل نمی کند. در دکوراسیون داخلی این خانه از رنگهای روشن و مصالح با کیفیت استفاده شده است.











خانه ی سوم:
در طراحی داخلی این خانه تن های رنگی تیره تری استفاده شده است. استفاده از مبلمان کم ارتفاع در این فضا باعث شده تا خانه مرتفع تر و فراخ تر به نظر رسد.











خانه ی چهارم:
این خانه تنها 34 مترمربع مساحت دارد و برای زوجی جوان طراحی شده است. وقتی دو نفر در چنین خانه ی کوچکی با یکدیگر زندگی می کنند، نظم و ترتیب اهمیت بالایی پیدا می کند. در این آپارتمان نیز استفاده از رنگ سفید برای دیوارها و عدم استفاده از تزئینات باعث فراخ تر به نظر رسیدن داخل شده است.



















منبع: HOME-DESIGNING
تحریریه ی معماری آرل

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3142.html