بیمه گروهی مسئولیت مدنی و حرفه ای پروانه اشتغال اعضای سازمان، اطلاعیه شماره 1 و 2


با تلاش کمیسیون رفاه و تعاون سازمان و در راستای اعطای تسهیلات هر چه بیشتر و بهتر به تمامی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، این بار گام بزرگ و متفاوت دیگری در این زمینه برداشته شد.
پس از دو سال بررسی­‌های تخصصی صورت گرفته و پیگیری و برگزاری جلسات مشترک با اغلب بیمه‌­های معتبر کشور و طی مراحل قانونی، تفاهم‌­نامه‌­ای مناسب و در شأن جایگاه والای مهندسان با بیمه‌ی البرز(شرکت نوید رفاه ایرانیان) به امضا رسیده است.
مطابق این تفاهم­‌نامه، مسوولیت مدنی و حرفه­‌ای پروانه اشتغال مهندسان عضو سازمان که در پروانه درج شده است (طراحی، نظارت و اجرا) را با حداکثر تعهدات ممکن و تنها با پرداخت سالانه مبلغ 56 هزار تومان به صورت گروهی برای مدت 11 سال(سال بیمه­‌ای جاری و 10 سال گذشته) مطابق قوانین بیمه­‌ای کشور، بیمه خواهد نمود.
از مهندسان محترم عضو سازمان نظام مهندسی دعوت می­‌شود جهت تشکیل پرونده و خرید این بیمه‌نامه‌ی ویژه، در اسرع وقت اقدام نمایند.
برای مشاهده ی شرایط تشکیل پرونده به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.



متقاضیان اخذ پوشش بیمه مسئولیت گروهی می توانند پس از تکمیل مدارک خواسته شده با یکی از دو روش زیر اقدام به ثبت نام نمایند : ثبت نام غیر حضوری : ( از تاریخ 1394/5/22)
پس از تکمیل مدارک زیر، فایل اسکن رنگی آنرا به ایمیل شرکت نوید رفاه ایرانیان بیمه البرز به آدرس زیر ارسال نمایید.
Bimehnri5479@gmail .com
ثبت نام حضوری : ( از تاریخ 1394/5/24)
جهت رفاه اعضای محترم ، اولویت ثبت نام حضوری با مهندسان دارای پروانه پایه یک و ارشد می باشد و پس از آن موعد ثبت­نام دارندگان سایر پروانه های اشتغال اعلام و یا می توانند به صورت غیر حضوری ثبت نام نمایند .
متقاضیان می­توانند با مراجعه به طبقه زیرزمین دوم سازمان اتاق 21 جنب کپی و ارائه مدرک خواسته شده اقدام به ثبت نام نمایند .
· پرداخت حق بیمه حضوری در محل سازمان امکان پذیر می باشد.
مدارک مورد نیاز :
1- - تکمیل فرم ثبت نام مشخصات فردی
2- - مهر و امضای فرم شرایط بیمه
3- - تصویر یر شناسنامه و کارت ملی
4- - تصویر پروانه اشتغال (دوروی پروانه)
5- - فیش واریزی به مبلغ 56.000 تومان (پانصد و شصت هزار ریال) به شماره کارت 6104337895846044 به نام شرکت نوید رفاه ایرانیان
توضیح

1- برای دریافت فرم ثبت نام شخصات فردی و فرم شرایط بیمه کلیک نمایید .
2- کارت عضویت ممهور بیمه، 5 روز کاری پس از تکمیل مدارک به ایمیل متقاضی ارسال یا با مراجعه به سازمان می توانید آنرا دریافت نمایید.

تحریریه معماری آرل
منبع: نظام مهندسی استان تهران

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3043.html