معماری داخلی چند آپارتمان با مساحت کمتر از 50 مترمربع


مترجم: نیلوفر محتاط
معماری داخلی نیازمند خلاقیت است و این خلاقیت در محدودیت بیشتر شکوفا می شود. در این بخش قصد داریم معماری داخلی 4 آپارتمان کوچک با مساحت زیر 50 مترمربع را بررسی کنیم. در تمام این خانه ها کم بودن فضا سبب شده تا معمار دست یه خلاقیت بزند و با استفاده از رنگ ها و سبک های جالب خانه هایی جذاب را طراحی کند.
خانه ی اول:
این خانه برای خانمی جوان و شیک طراحی شده که در زمینه ی طراحی مد فعالیت دارد. طراحی خلاقانه ی فضا باعث برانگیخته شدن خلاقیت این خانم طراح خواهد شد.




















خانه ی دوم:
مساحت این خانه تنها 40 مترمربع است. در طراحی داخلی این خانه از مصالح بتن، چوب، فلز و آجر استفاده شده است. رنگ تمامی این مصالح رنگی خنثی است.

























خانه ی سوم:
مساحت این خانه 40 مترمربع است و برای زوجی جوان طراحی شده است. به دلیل اینکه زوجهای جوان نیاز دارند زمانی را دور از دیگری بگذرانند در طراحی داخلی دو فضای متمایز برای کار هر یک از آن ها در نظر گرفته شد.

















خانه ی چهارم:
مساحت این خانه 41 مترمربع است و برای زوجی جوان و پرمشغله طراحی شده است. کارفرما به جای اینکه برای طراحی داخلی حمام و آشپزخانه زیاد هزینه کند، این هزینه را صرف خرید مبلمان گران قیمت کرده تا در صورت نقل مکان از خانه، پولی که صرف کرده هدر نرود چون می تواند مبلمان را با خود به خانه ی دیگری ببرد.













منبع:Home-designing
تحریریه ی معماری آرل

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3012.html