دانلود مجله سال 2015 طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA



مترجم : ثنا حسینیان
در این بخش می توانید مجله سال 2015 طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA را دانلود کنید. نکته ای که در این شماره مجله IKEA متوجه می شوید که بیش تر تمرکز آن ها امسال بر روی طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب و سرویس بهداشتی است. در واقع با نگاه کردن مجله می بینید که اول به دکوراسیون و طراحی مبلمان اتاق خواب و سرویس بهداشتی پرداخته شده و بعد از آن ها به دکوراسیون نشیمن و سالن غذاخوری اشاره شده چون این کمپانی سوئدی اعتقاد دارد که فضاهایی مانند اتاق خواب و سرویس بهداشتی فضاهایی هستند که روز ما از آنجا شروع می شود و به پایان می رسد.

برای دانلود مجله سال 2015 طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA کلیک کنید.
رمز فایل زیپ:
www.arel.ir






















در اتاق خواب ها وجود قفسه و کمد کافی همیشه یکی از مسائل مهم بوده. علاوه بر آن که برای اتاق خواب باید سرویس خواب مناسب طراحی کرد، باید با توجه به این که این اتاق مخصوص بزرگسال و یا کودک است کمد ها را نیز طراحی کرد. بزرگسالان به قفسه هایی احتیاج دارند که کودکان به آن ها دسترسی نداشته باشند و در عوض کمد های کودکان باید به راحتی قابل دسترسی باشند.





در هر یک از این دکوراسیون اتاق خواب دیدید که تخت خواب ها رو تختی های مختلف با طرح و رنگ متفاوت داشتند، IKEA با توجه به فضای کلی اتاق خواب حتی رو تختی های مخصوصی طراحی می کند که متناسب با هویت و شخصیت افراد می باشد.









فضای سرویس بهداشتی ها معمولاً مخصوص استفاده یک شخص طراحی و ساخته می شود چون به ندرت پیش می آید که هم زمان دو نفر در این فضا قرار گیرند. با این حال افراد احتیاج دارند که در این فضا راحت باشند، جا و قفسه و کمد های کافی برای وسایل خود داشته باشند. IKEA در رابطه با این مسئله طراحی های خوبی ارئه داده و بیش ترین استفاده را از کوچکترین فضاها کرده است.

















طراحی های شرکت سوئدی IKEA برای مبلمان نشیمن همیشه طراحی هایی راحت، پر کاربرد و رنگارنگ است.





































































با آن که بیش تر تمرکز IKEA در طرح های امسال بر روی اتاق خواب بوده ولی دکوراسیون آشپزخانه را هم فراموش نکرده. آشپزخانه جایی است که اعضای خانواده دور هم جمع می شوند. طراحی های امسال این کمپانی علاوه بر داشتن زیبایی، مجهز به تکنولوژی روز هستند و دارای لوازم با کارایی و عملکرد بالا هستند.





















رمز فایل زیپ:


تحریریه معماری آرل
مترجم : ثنا حسینیان
منبع : home-disigning

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-3001.html