نمایشگاه مبلمان مبلکس از 9 تا 12 مرداد



تحریریه معماری آرل
خبرگزاری میزان: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل از نهم تا دوازدهم مرداد با شعار در مسیرهای جهانید، در فضایی حرفه ای و رقابتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری میزان، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل با حضور 393 شرکت داخلی و سه شرکت خارجی از کشورهای ترکیه و چین برگزار می شود.
مشارکت‌کنندگان در این رویداد کالاهای خود را در زمینه انواع مبلمان مدرن و راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان کودک و نوجوان، مبلمان فضای باز و مبلمان آشپزخانه به نمایش خواهند گذاشت.
همچنین همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل، چهار همایش آموزشی نیز با عنوان‌های سبک‌شناسی خرید مبلمان، جشنواره چیدمانی، دکوراتورها چگونه می‌اندیشند و راهکارهای ساده در مبلمان و دکوراسیون برپا خواهد شد.
این نمایشگاه را شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته برگزار می کند و ارتقای سطح کمی و کیفی طراحی، تولید، فروش و صادرات تولیدات و محصولات ایرانی از اهداف این نمایشگاه است.
تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و افزایش کیفیت تولید و رسیدن به شاخص های استاندارد از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه مبلمان است.

صنعت مبلمان در ایران 8 درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است و برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند نقش موثری در مسیر حضور قابل توجه ایران در عرصه تجارت جهانی ایفا کند.


تحریریه معماری آرل

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2934.html