دکوراسیون داخلی سه خانه با سبک محلی (روستایی)


مترجم: نیلوفر محتاط
در این بخش قصد داریم دکوراسیون داخلی سه خانه را بررسی کنیم. در طراحی داخلی این خانه ها سبک روستایی در ترکیب با مبلمان عتیقه به کار رفته است. استفاده از عناصر عتیقه در طراحی داخلی جذابیت های خاص خود را دارد اما پیدا کردن مبلمان عتیقه ی اصل کاری بسیار دشوار است. به این دلیل در این خانه ها سعی شده تا مبلمان جدید و قدیمی در ترکیب با یکدیگر به کار روند. برای بررسی این طرح های جذاب با ما در آرل همراه باشید.
1) در اولین خانه ترکیب سبک صنعتی با مبلمان قدیمی منجر به خلق فضایی گرم و شیک شده است. این ترکیب را می توان در کف خانه مشاهده کرد که در آن از ترکیب چوب و بتن استفاده شده و در نهایت قالیچه ای عتیقه بر روی آن ها قرار گرفته است.























2) خانه ی دوم در سال 2013 طراحی شد و دارای طراحی مشابهی با خانه ی قبل است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید در نشیمن این خانه کف چوبی در ترکیب با مبل چرمی سفید رنگ و پنجره ای با طرح ساعت قدیمی بکار رفته است.











3) خانه ی نهایی دارای طراحی مدرن تری به نسبت دو مورد قبلی است اما همچنان ویژگی روستایی خود را حفظ کرده است. در این طرح برای خلق فضایی محلی تیرهای چوبی در معرض دید قرار گرفته اند و استفاده از تخته های چوبی در کف به فضا شخصیت بخشیده است. طراح به کمک سطوح شیشه ای بزرگ و طراحی داخلی شفاف به فضا روحی مدرن بخشیده است.
















تحریریه ی معماری آرل
منبع: home-designing.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2840.html