طراحی و معماری مزرعه ای بر روی بام


مترجم : ثنا حسینیان
معماری : bromley caldari architects ، acumen capital partners ، brooklyn grange LLC
موقعیت : new york
مساحت : 42,000 ft2
طراحی و معماری این ساختمان از زمانی که ساخته شد در واقع بر اساس تبلیغات در زمینه ی رسانه ، معماری ، مد ، فیلم سازی ، چاپ و طراحی بوده است. با اختصاص دادن بودجه ای به میزان 10،000،000 دلار، پشت بام این ساختمان به مساحت 300,000ft2 را، به یک مزرعه ای روی بام شهری تغییر دادند.



با قرار دادن قریب به 1،000،000 پوند خاک بر روی بام این ساختمان، فضا را به یکی از بزرگترین سیستم های اجرا شده بر روی پشت بام در جهان تبدیل کرده است. طراحی معماری دیگری به جز پشت بام اعمال گشته مانند قرار دادن روکش های فلزی شرکت kalwall بر روی نما به همراه پنجره های دو جداره که به وارد شدن نور مناسب کمک می کند.



علاوه بر آن سیستم الکتریکی ساختمان را ارتقا دادند : سیستم آسانسور ، سیستم لابی و سایبان جلوی ورودی مدرن ساختمان ، سیستم های نور کافی در راهرو های مدرن بنا و سرویس های بهداشتی با لوازم الکتریکی کم مصرف.لابی ورودی رنگارنگ ساختمان به سبک مینیمال و ساده طراحی شده و به نگهداری زیاد، احتیاج ندارد. کف لابی از بتن ، لوازم آن از جنس استیل ضد زنگ است و برای قسمت سایت کامپیوتر موجود در لابی از یک پارتیشن رنگ آمیزی شده، استفاده کرده اند.







تحریریه معماری آرل
مترجم: ثنا حسینیان
منبع : DESIGNBOOM


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2676.html