طراحی و معماری نخستین مجموعه ی ورزشی تخصصی اسکیت با نام SkatePark



تحریریه معماری آرل
گروه معماری بریتانیایی guy hollaway architects کار طراحی و پلان های یک مجموعه ورزشی تخصصی را به تازگی به اتمام رسانده اند. این مجموعه ورزشی تخصصی، یک ساختمان چند طبقه مخصوص ورزش اسکیت است و با نام SkatePark شناخته می شود و نخستین مجموعه ی ورزشی تخصصی برای این ورزش است و از این حیث، به مطالعات معماری زیادی نیاز خواهد داشت. این مجموعه ی ورزشی در حدود 1000 مترمربع مساحت خواهد داشت و هدف تبدیل شدن به یک قطب ورزشی - گردشگری مهم در منطقه KENT است. با آرل همراه باشید.
علاوه بر افزایش فرهنگ ورزش شهر، این مجموعه قابلیت پشتیبانی و میزبانی از چندین فعالیت ورزشی محبوب به صورت همزمان را نیز داراست. غیر از ورزش اسکیت، ورزشهای دیگری نظیر سنگ نوردی، بوکس و ... می توانند در این مجموعه قرار گیرند اما همچنان فعالیت اصلی در این مرکز ورزشی، اسکیت خواهد بود.
این مجموعه ی ورزشی 4 طبقه روی زمین و یک طبقه زیر زمین خواهد داشت. همچنین این ساختمان دارای یک تراس بزرگ روی پشت بام خواهد بود که دید کلی از محیط پیرامون که یک پارک است را در اختیار قرار می دهد. به عبارت دیگر، تیم معماری و طراحی این مجموعه ی ورزشی، با در نظر گرفتن داشته ها و قابلیت های فضای پیرامون، سعی در ارائه ی بهترین طرح برای بهینه ترین استفاده را داشته است.












تحریریه معماری آرل
منبع: DESIGNBOOM

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2594.html