بازسازی و طراحی مجدد مغازه بستنی فروشی، ویتنام



تحریریه معماری آرل
گروه طراحی داخلی و معماری 23°5studio، یک مغازه ی بستنی فروشی را در هوشه مینه ویتنام طراحی داخلی مجدد و بازسازی نموده است. این مغازه قبل از طراحی و بازسازی، یک مغازه ی فرسوده و مستهلک و بوده است و هدف از طراحی، تبدیل آن به یک فضای آرامش بخش و دلنشین برای سنین محتلف بویژه نسل جوان بوده است. استفاده از رنگ در این مغازه برای تحریک و تهییج مزاج مشتریانی است که به این مغازه مراجعه می کنند. با آرل همراه باشید.
در طراحی مجدد، رنگ زرد به عنوان رنگ اصلی این مغازه انتخاب شده است که با محصول این مغازه یعنی بستنی نیز قرابت دارد و از طرف دیگر نیز سبب تهییج ذائقه ی مشتری نیز خواهد شد. باید توجه داشت که این مغازه متراژ کمی دارد و در نتیجه در انتخاب مبلمان باید دقت زیادی نمود تا هم با رنگ و متراژ فضا در تضاد نباشد و هم راحت باشد.
این فضا در عین کوچکی به دو قسمت مهم تقسیم بندی شده است که هر قسمت برای یک دسته از مشتری ها طراحی شده است. قسمت جلویی که شامل صندلی های کوتاه است بسیار منعطف است و می تواند به راحتی تغییر شکل باید. قسمت عقب، دارای میز بزرگ تر به همراه صندلی های بلند تر است که برای میهمانی ها مناسب تر است. در این بخش کف، دیوار و سقف به نحوی طراحی شده اند که با مبلمان انتخاب شده ست باشند و هارمونی فضا رعایت گردد. همچنین نورپردازی ویژه ای در این بخش انجام شده است.














برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.






تحریریه معماری آرل
منبع: CONTEMPORIST

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2562.html