معرفی متریال: کامپوزیت آلومینیومی


گردآورنده: مهرداد نجیب زاده
این متریال تصویری از یک پانل فلزی استثنایی است که می تواند برای هر پروژه ای مورد استفاده قرار گیرد. یک متریال ساختمانی با کیفیت بسیار بالا و سبک وزن که طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت را در بر می گیرد.کامپوزیت آلومینیومی تصویری از یک پانل فلزی را به ارمغان آورده است که با وزن سبک و جذابیت بصری خود، برای هر پروژه ای قابل استفاده است. همچنین دارای خواص ظاهری مانند: قابلیت رنگ پذیری، سبک وزن بودن و پذیرش انواع اشکال و بافت ها بر روی خود می باشد. همچنین انعطاف پذیری این متریال برای خلق الگوها و طرح های ماژول از بهترین خاصیت های این متریال به شمار می رود. در واقع چنین مصالحی امتیاز ویژه ای نسبت به کامپوزیت های عادی دارند و دست طراح را برای ایجاد انواع اشکال و طرح ها، بخصوص در نما باز می گذارند.

هنگامی که شما به یک سطح صاف با تکنولوژی بالا نیاز دارید، پانل های فلزی کامپوزیت آلومینیومی به شما اجازه می دهد تا اتصالات و دیتیل اجرایی خود را در اکثر جهات حرکت دهید. عنوان اصلی مواد کامپوزیت آلومینیومی (AUCOBOND شرکت) توسط یکی از سازنده های صنعت پنل ها و دیوارهای آلومینیومی گذاشته شده است. این متریال اطمینان و اعتماد کامل مشتری را در ساخت و نصب پروژه خود جذب کرده و همچنین کمپانی، مشخصه های مورد نیاز درخواست کننده را نیز در نظر می گیرد. به همین جهت شرکت سازنده از بالاترین استانداردها برای ساخت این محصول استفاده کرده است.

مشخصات کامپوزیت آلومینیومی:
ضخامت هر ورق: 0.020 سانتی متر (برای مصارف داخلی و خارجی) - دلیل کم بودن ضخامت ورق: حصول اطمینان از صافی و یکنواخت بودن از هر تایل
پلی اتیلن موجود در هسته ورق به ضخامت های 3 و 4 و 6 میلیمتر.(جهت مقاومت در مواقع انعطاف پذیری اضافه می شود)
به میزان 4 میلیمتر مواد مقاوم در برابر آتش به هسته آلومینیوم اضافه می شود.

عرض ورق:
استاندارد به همراه پیچ و اتصال: 50 الی 62 سانتی متر
استاندارد عرض آنودایز شده: 62 سانتی متر
عرض سفارشی: 40 سانتی متر

طول ورق:
طول استاندارد: 146 الی 196 سانتی متر
طول سفارشی حداکثر تا 360 سانتی متر

متریال کامپوزیت آلومینیومی طیف گسترده ای از رنگ های قابل دسترس را شامل می شود. این رنگ ها قابلیت های فراوانی را برای پروژه های معماران و طراحان به وجود می آورد. این ورق ها با رنگ هایی فراتر از رنگ های کلاسیک و ساده، طرح های موجود را گسترش می دهند. این متریال با قابلیت زیاد خود توانایی و جسارت طراحان را برای خلق پروژه های بزرگ و مدرن افزایش می دهد. جهت تقویت رنگ موجود بر روی این ورق ها از رنگ طبیعی استفاده شده تا به منظور ارتقاء و کیفیت هر چه بیشتر در اجرای پروژه صورت گیرد.







تحریریه معماری آرل
منبع: Archdaily.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2529.html