طراحی داخلی خانه ای از جنس چوب، خانه ای برای زندگی



تحریریه معماری آرل
طراحی داخلی آپارتمانی که در این بخش به آن خواهیم پرداخت، خانه ای برای زندگی نام دارد. خانه ای که در طراحی آن استفاده از چوب حرف اول می زند. کف، قفسه ها، کمدها، درب ها، بسیاری از مبلمان و ... همه و همه از جنس چوب هستند و یا حداقل طرح چوب. گرما و انرژی برخواسته از چوب، سبب شده است تا ین خانه لقب خانه ی زندگی بگیرد. طراحی داخلی این آپارتمان توسط گروه طراحی RYNTOVT Design، انجام شده است. با آرل همراه باشید.
وقتی در این آپارتمان راه می روید، گویی درون یک درخت هستید و همه چیز، شما راه به سمت چوب سوق می دهد.
به نقل از طراح و مجری این پروژه، عناصری در دکوراسیون داخلی این آپارتمان که از جنس چوب ساخته نشده اند مانند مبلمان و یا پرده ها، به رنگ طوسی تیره هستند و در واقع خنثی هستند تا با هارمونی گرم فضا تناقض نداشته باشند.

















در این آپارتمان، با آشپزخانه ای تمام چوبی روبرو هستیم .آشپزخانه ای که میز غذاخوری، کابینت ها و قفسه ها، کف همه از جنس چوب هستند و حتی دیوار روبرو به نحوی طراحی شده است که با فضای چوبی همخوانی داشته باشد.









بین یکی از اطاق خواب ها و اطاق نشمین، از دیوار جداکننده ای استفاده شده است که کرکره ای مانند است و قابلیت جمع شدن و یکسره شدن فضا را دارد و همینطور در صورت نیاز، می توان آن را کاملا باز نمود تا مانند دیوار عمل کند.













در اتاق بچه ها، برای افزودن انرژی و جلوگیری از یکنواختی فضای حاصل از چوب، از رنگ سبز برای دیوار و مبلمان ساخته شده است. در واقع می توان هنر طراح داخلی این پروژه را تحسین نمود چرا که با ترکیب رنگ های حاصل از طراحی داخلی و مبلمان، توازن محیط ها را کنترل نموده است.
































شما در مورد طراحی با چوب چگونه فکر می کنید؟

تحریریه معماری آرل
منیع: HOME-DESIGNNIG


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2323.html