برج Art Office شهر نیویورک



مترجم: نغمه مقصود
شهر نیویورک در حال تجربه یک دوره ی طلایی جدید می باشد .ساختمانهای بلندمرتبه ای در حال توسعه در اطراف منهتن هستند که اکثر آنها مسکونی می باشند، گرچه این شهر نیاز چندانی به فضاهای اداری برای اجاره ندارد، تعدادی از پروژه ها با عملکرد اداری در نظر گرفته شده اند. در حال حاضر 80% فضاهای اداری در مرکز شهر واقع اند که قدیمی و ساخته دهها سال پیش هستند.
برج ITC طرح پیشنهادی Chapelle Corentine دانشجوی سال چهارم در مدرسه معماری پاریس می باشد ، که تلاش دارد راههای ممکن برای طراحی محدوده ای به عنوان دفاتر هنری با جوابگویی نیاز های امروزی در شهری با چالش های نیویورک را تصور و اثبات کند (مسائلی که چنین پروژه هایی دارند و میتوانند ببار آورند ، منافع و موقعیت ها و ...)
برجی را تصور کنید که قدم اساسی برای ساخت و ساز و تعریف مجدد محدوده تجاری در مرکز شهر باشد .مدتهاست که مرکز شهر صحنه حضور قدرتمند ترین و بزرگترین کمپانی ها بوده است اما فراموش نکنیم که موتور محرکه امریکا پیش میراند و کمپانی های کوچک و پویا روزی راهنمای مناسبی برای دیگران خواهند بود. ارائه راه ورودی چشمگیر و اقتصادی به مرکز شهرمی تواند شاه کلیدی برای کمپانی های ویژه و منحصر به فردی باشد که آینده اقتصاد را می سازند و مسیری برای جذابیت دوباره در مقابل دیده های دیگران و استقبال از تجار جدید را ارائه میدهند.
تعریفی از فضاهایی جدید که حتی می توانند در ارتفاع 1000 پایی لذت بخش باشند، با کنار گذاشتن روش طراحی فضاهای طبقاتی به شکل قبل، کنار نهادن 50 ایده کاربردی و استایل های بین المللی در خلق فضا که آنرا به زندانی دلمرده تبدیل می کند ، بدست می آید.
تاکید بر آسایش و راحتی و بهبود تجربه زندگی با در نظر گرفتن کاهش تاثیرات برج بر محیط اطراف، فاکتورهای با ارزشی برای ساختمانی است که قصد دارد انقلاب قرن جدید در یک شهر قدیمی را رهبری کند. برج دارای امکانات زیادی است که تجربه قرن 21 ام را در قلب شهر می سازد و نیویورک را مانند نقطه ای با ارزش برای نوسازی ها ی آینده و توسعه کمپانی ها پیش می راند . همانند فانوس دریایی برای نیویورک که نه تنها در خط آسمانش آسمانخراشی منحصر به فرد می افزاید، بلکه بازار جهانی قرن 21 ام را تکمیل می کند .






















تحریریه معماری آرل
مترجم: نغمه مقصود
منیع: EVOLO.US

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2256.html