طراحی داخلی آپارتمان با استفاده از بتن



تحریریه معماری آرل
در طراحی داخلی از چوب، گچ، کاشی، کاغذ دیواری، آجر و متریال های زیاد دیگری برای پوشاندن دیوار استفاده می شود. برخی از این متریال ها در حال حاضر کمتر توسط طراحان در طراحی ها استفاده می شوند، برخی در طراحی داخلی مدرن منسوخ شده اند و برخی دیگر همچنان بصورت پر رنگ مورد استفاده هستند. در گذشته، از تابلو یا تابلو فرش برای پوشاندن دیوار قلعه ها استفاده می شده است. در این بخش، قصد داریم طراحی داخلی چند آپارتمان که از بتن در آنها استفاده شده است را بررسی نماییم. تصمیم اینکه استفاده از بتن از نظر اصول زیبایی شناختی تاثیر مثبت یا منفی در طراحی داخلی دارد با شما. ما تنها قصد نمایش تاثیر استفاده از بتن در طراحی را داریم. با آرل همراه باشید.

طراحی داخلی آپارتمان اولی که بررسی خواهیم کرد، توسط Anton Medvedev انجام شده است. در کنار دیواره های بتنی، از فلز کروم جلا نخورده برای شومینه استفاده شده است. بتن با سطح غیرشفاف و پر از رگه های سیاه در کنار کروم جلا نخورده! در بخش هایی حتی تیرآهن های سقف نیز کاملا قابل رویت هستند و این تیرآهن ها نیز رنگ طبیعی خود را دارند. به طور کلی، در طراحی داخلی این آپارتمان از بتن برای پوشانیدن دیوارها استفاده شده است مگر در بخش هایی خاص.





























استفاده از بتن در طراحی داخلی آپارتمان دوم شدت بیشتری نسبت به آپارتمان اول دارد. بطور کلی در این آپارتمان که عکس های آن را در زیر مشاهده می نمایید، فضا خشن تر و به نوعی آرتیستی تر است. طراحی/معماری این آپارتمان توسط Dmitriy Yemelianeko و تصویرسازی ها توسط Angelina Stelmakh انجام گرفته است.











طراحی داخلی آپارتمان سومی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت توسط Erlind Llanaj انجام شده است. متریال بتن به زیبایی با متریال های دیگر با رنگ های روشن، در این طراحی هماهنگ شده اند. همچنین، برای خنثی کردن سردی برخواسته از رنگ خاکستری بتن، متریال هایی با رنگ و حس گرم در فضا استفاده شده اند.


























نظر شما در مورد استفاده از بتن در طراحی داخلی چیست؟ یا استفاده از بتن سبب سردی فضا خواهد شد؟


تحریریه معماری آرل
منبع: Home-Designing

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2252.html