3 ایده ی طراحی د اخلی برای خانه های دو خوابه



تحریریه معماری آرل
در این بخش به بررسی طراحی داخلی 3 آپارتمان خواهیم پرداخت که دو خوابه هستند و طراحی کاملا متفاوت از یکدیگر دارند. برخی مواقع، برخی از طراح ها احساس می کنند که خط شان تکراری شده است و نیاز به تغییر در دید خود برای طراحی دارند. در این مواقع، طراح باید فکرش را از خط طراحی قبلی آزاد نموده و کار ببیند. پس این مطلب را از دست ندهید!
طراحی داخلی آپارتمان هایی که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت، در فضاهایی با شرایط مختلف طراحی شده اند. اندازه ی خانه، تاثیر بسیار زیادی در طراحی داخلی دارد. حتی دو مالک با سلایق کاملا مشابه، در صورتی که اندازه ی خانه شان فرق کند، نظرات متفاوتی برای طراحی خانه ی خود خواهند داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، طراحی داخلی 3 آپارتمان دو خوابه را بررسی خواهیم نمود با طرح های کاملا متفاوت! با آرل همراه باشید.

1 - طراحی داخلی آپارتمان اول توسط گروه طراخی House Design طراحی شده است. طراحی این آپارتمان روشن و رنگارنگ است و از رنگ های پاستیلی زیبا در آن استفاده شده است. این آپارتمان که می توان لقب آپارتمان شگفت انگیر (آپارتمان عجایب) به آن داد، 86 متر مربع مساخت دارد و با توجه به شخصیت معلمی که در اینجا زندگی می کند طراحی شده است. رنگ های مورد استفاده در این آپارتمان، صورتی روشن، آبی رنگ پریده و ... هستند و عناصری مانند مجسمه های حیوانات نیز به طرح اضافه شده است. در خقیقت این طرح، مربوط به شخصیتی است که زندگی را جشن می گیرد. در مجموع با یک آپارتمان راحت و گرم روبرو هستیم که علی رغم
فضای کم، بسیار دلباز به نظر می رسد.











































2 - طراحی داخلی آپارتمان دوم تقریبا در نقطه ی مقابل آپارتمان اول قرار می گیرد. این آپارتمان توسط گروه طراحی Dervish Group طراحی شده است. برخلاف آپارتمان اول که از طراحی نرم با رنگ های دخترانه بهره می برد، در طراحی آپارتمان دوم با طراحی صاف و رنگ های سفید و سیاه و استفاده ی متواتر از چوب روبرو هستیم. این آپارتمان 140 متر مربع مساخت دارد و در کیف اوکراین قرار گرفته است و برای زن و شوهری جوان طراحی شده است.
در این آپارتمان علاوه بر چوب، از متریال هایی مانند بتن، سنگ و شیشه استفاده شده است و این فضا را سخت تر خواهد کرد.






















3 - طراحی داخلی آپارتمان سوم، ترکیبی از طراحی دو آپارتمان قبلی است. این آپارتمان از هر دو آپارتمان قبلی بزرگتر است و توسط Donara Dolgopolskaya طراحی شده است. رنگ هایی مشابه رنگ های آپارتمان اول یعنی رنگ های پاستیلی در این آپارتمان استفاده شده اند اما با غلظت کمی بیشتر و همچنین به وفور رنگ های سفید و سیاه در این آپارتمان یافت می شوند. در حقیقت از اصل مکمل در طراحی این آپارتمان به وفور استفاده شده است. به عنوان نمونه، از کف چوبی تیره رنگ در نشیمن به رنگ سفید و روشن در حمام می رسیم.
























نظر شما راجع به طرح این سه آپارتمان چیست؟


تحریریه معماری آرل
منبع: Home-Designing
 

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2248.html