نمایشگاه چوب چاکوچ - باغ موزه قصر، تا 20 بهمن



گزارش ویژه تحریریه معماری آرل
چوب به عنوان یک از کهن ترین مواد طبیعی و قابل بازگشت همواره عنصر محبوب خانواده چاکوچ بوده و هست.
چوب نمادی از ماده نخستین است، ماده ای که به واسطه ریشه داشتن در عمق زمین بخشی از خاطره و گذشته ی زمین را در طرح و نقشش همراه دارد.
چاکوچ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید ساخته های چوبی از سال 1382 آغاز کرده است و این بار سعی دارد که خلاقیت طراحانش را در مجموعه ای منحصر به فرد از دست ساخته های جدیدش به نمایش بگذارد و امید دارد با همنشینی موادی چون سنگ و شیشه در کنار گونه های متنوعی از چوب های مرغوب و همچنین کیفیت اجرایی بالا چشم اندازی نو به مخاطبان جدید و همراهان همیشگی ارائه کند.
از دیگر اهداف چاکوچ در این نمایشگاه، نمود توانمندی هنرمند، طراح و تولید کننده داخلی است، محصولاتی که با دقت و ظرافت و چشم اندازی به هنر این سرزمین طراحی و تولید شده اند. چاکوچ بر این باور است که هنرمندان، طراحان و تولید کنندگان داخلی با کنار گذاشتن قوائد رقابتی مخرب و همراهی و همدلی در زمینه تولید و عرضه، توان ایجاد فضایی پویا جهت احیا و تکامل طرح و هنر ایرانی وهمچنین فرهنگ سازی در خصوص را دارند. لذا در این باره از مجموعه هایی خوش اندیشه و موفقی چون زیین و فرش حیدرییان و هنرمندانی چون کوروش قاضی مراد تقاضای همکاری کرده که با حضور گرم و صمیمیشان در این عرصه با ما همگام وهمسفر شدند.
گشایش: جمعه 10 بهمن ۹۳
ساعت 10 صبح – 8 شب
نشانی : انتهای خیابان شهید مطهری - بعد از تقاطع دکتر شریعتی - میدان پلیس - باغ موزه قصر
نمایشگاه تا 20 بهمن ‌ماه سال جاری هر روز از ساعت 10 صبح – 8 شب دایر است.























تحریریه معماری آرل
گزارش: خانم بافکار (مسئول مجموعه ی چاکوچ)

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2229.html