موزه هنر LAAM در شهر میامی



شرکت معماری FR-EE از طرح جدید خود برای موزه هنر آمریکای لاتین (LAAM) که قسمتی از موزه هنر میامی که درسال 2014 ساخته شد، ارائه داد. LAAM یک مجموعه هنر معاصر شامل هنرهای هنرمندان بزرگ آمریکای لاتین است. موزه جدید در یک مجتمع مسکونی در بلوار biscayne واقع شده است و برای ارائه سرویس به ساکنین آپارتمان های اطراف، بازدیدکنندگان و کانون فرهنگی منطقه ایجاد شده است. به همین منظور شرکت معماری FR-RR ساختمانی با تراس و فضاهای باز برای انتقال بافت خارجی به داخل ساختمان پیشنهاد کرده است.





طبقه اول ساختمان به هنرمندان جوان و اورژانس اختصاص خواهد یافت، طبقه دوم برای ارائه نمایشگاه ها،طبقه سوم مجموعه ای از 600 قطعه هنری بصورت دائمی به نمایش گذاشته خواهد شد و در نهایت، یک رستوران در تاج ساختمان ساخته خواهد شد.

طراحی LAAM را بر اساس معماری گرمسیری، مانند گردش طبیعی هوا،فضاهای باز، شاخ و برگ ، دریا و خورشید است. تراس ها نیز خلاقیتی از پیاده قدم زدن در فضای آزاد است.
 


LAAM نه تنها یک پلت فرم های انعطاف پذیر برای ارتقاء هنر مدرن و معاصر آمریکای لاتین است، بلکه بهترین سفیر خود در میامی می شود. فضای مناسبی در آن برای هنرمندان جوان و در حال ظهور خواهدبود و که در آن گردشگران و مردم محلی قادر خواهد بود طرح های هنری جدید را کشف کنند.



در آخر ویدیویی از کانسپت طرح ارائه شده و اقیلم میامی را مشاهده کنید... نظر فراموش نشه...(-:



تحریریه معماری آرل
مترجم : مسعود فلاح
منبع : DESIGNBOOM

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2128.html