طراحی داخلی خانه سرشار از ایده های خلاقانه



تحریریه معماری آرل
گاهی اوقات، طراحی داخلی استفاده از عناصر ساده است. ساده و خلاقانه. گاهی نیازی به ارائه ی طرح های عجیب نیست. طرح های کوچک اما خردمندانه نیز می توانند تحسین برانگیز باشند. در این بخش، قصد بررسی یک طراحی داخلی از این دست طراحی ها را داریم. طراحی داخلی ای که در یک خانه ی مسکونی و توسط گروه اوکراینی SVOYA Studio انجام شده است. نکات زیادی در ترکیب میان رنگ، متریال و بافت در این طراحی وجود دارد که می تواند مورد توجه طراحان واقع گردد. با آرل همراه باشید.
بر اساس اظهارات گروه طراحی، در ابتدای امر کارفرما قصد ایجاد تغییر زیادی را نداشته است. اما تصمیم عوض شده است و تغییرات زیادی در معماری داخلی این خانه اتفاق افتاده است. درخواست کارفرما از تیم طراحی، یک خانه ی گرم و دنج و البته راحت بوده است. در کنار این نکته، کارفرما علاقه ی زیادی به گیاه و طبیعت داشته است.
بر اساس اظهارات تیم معماری داخلی، ایده اصلی به کار گرفته شده در این طراحی، ترکیب و تعامل میان رنگ، متریال و بافت می باشد. استفاده از دیوارپوش های سیاه براق در کنار پانل های خزه، سنگ مرمر براق در کنار چوب با رنگ مات، سطح برجسته در کنار سطوح صاف، نکاتی هستند که در این طراح وجود دارند و در عین تضاد، هارمونی خاصی را با خود همراه دارند. از وجود پانل های خزه، به می تواند بیانگر پیوند میان طبیعت و زندگی شهری باشدو نکات ریز و خلاقانه، در این طراحی زیاد هستند و امیدواریم طراحان عزیز، از ایده های جاری در این طراحی داخلی استفاده نمایند.
























برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.








تحریریه معماری آرل
منبع: CONTEMPORIST

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2110.html