کابل های نورانی FLOS بهترین گزینه در هماهنگی با معماری مدرن



مترجم: نغمه مقصود
طرح جدید کابل های نورانی FLOS که بوسیله ی Michael Anastassiades طراحی شده اند، ظاهر زیبا و کارآمد دارند و خط بطلانی برشیوه طراحی عملکردی می کشد. نورپردازی مناسب، به زیبایی هندسی هر فضایی می افزاید و این نکته از دید افرادی که فضای ساده ومدرن را می پسندند، دور نمی ماند.
در سال 2013 در اروپا ، تعداد انگشت شماری از طراحان داخلی از کابل های نورانی بهره می بردند، اما در تابستان امسال و بعد از برگزیده شدن این شیوه در رقابت های معتبر EDIDA 2014 در امریکا و در زمینه نور پردازی ، این محصول به تولید انبوه رسید. با آرل همراه باشید تا با سبک جدیدی از روشنایی آشنا شوید.


Anastassiades در باره خاستگاه و نحوه الهام گیری این سبک، این گونه توضیح می دهد:" این لامپ ها بر گرفته از 3 دیدگاه می باشند، وقتی در حال مسافرت با قطار بودم و از پنجره قطار به بیرون نگاه می کردم، کابل های انتقال نیرو متصل به دکل هایی را می دیدم و هنگاهی که با سرعت از کنار آنها می گذشتم، کابل های کاملا موازی، حس زیبایی و انتظام را القا می کردند."
کابل های نورانی این امکان را به ما میدهند تا تعریفی از ایده بخش بندی هندسی و منظم در تزیینات فضای داخلی زندگی را منعکس کنند.















تحریریه معماری آرل
مترجم: نغمه مقصود
منبع: EVOLO.US


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-2041.html