کانسپت نیسان 2020


نیسان 2020،بالاترین طرح مفهومی نسبت به مدل هلی پیشین این خودرو خواهد بود. این طرح در جریان همکاری نزدیک با Polyphony Digital، و سازندگان گران توریسمو نهایی و عملی شده است. طرح مفهومی نیسان 2020 نسخه گران توریسمو، به عنوان پروژه رویایی طراحان نیسان که دارای اختیاری تام و آزاد برای تولید ابرماشین های رویایی کمپانی نیسان آغاز به کار کرد. نتیجه نهایی، یک گران توریسمو به چهره ای مربوط به آینده موتورینگ و خودروسازی با پس زمینه ای ژاپنی بوده است.

این مدل که توسط یک تیم از طراحان جوان در مؤسسه نیسان طراحی اروپا در لندن، انگلستان خلق شده است، طوری برنامه ریزی شده که دارای پتانسیل بسیار بالایی باشد و از توان ورودی یک تیم مهندسی پیشرفته مستقر در مرکز فنی نیسان در آتسوجی ژاپن بهره برده است.
در ژوئیه 2014، علاقه مندان به صنعت اتومبیل قادر خواهند بود زمانی که این طرح برای دانلود از Gran Turismo در دسترس قرار گرفت، عملکرد و کارایی آن را از نزدیک کشف و درک نمایند، درست همانطور که در بخش‌های قبلی نسبت به حق امتیاز Nissan GT-R و Skylines اقدام نمودند. این میراث عملکرد و تعهد به انتقال شوق و هیجان به علاقه مندان و اهمیت دادن به خواسته آن‌ها، در واقع دلیل قرار گرفتن وسایل نقلیه نیسان در لیست حقوق امتیازیست. در آخر با اطمینان می‌توان گفت که نیسان به عنوان یک متخصص در طراحی خودرو به صورت سه بعدی، حقیقتاً بر این باور است که دنیای واقعی در حال حاضر برای پذیرفتن طرح مفهومی نیسان 2020 نسخه گرن توریزمو آماده است.


منبع: netcarshow.com & footofan

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1858.html