مسابقه طراحی آسمانخراش eVolo 2015

مترجم: مهرداد نجیب زاده
مجله eVolo از تمام معماران، دانشجویان،مهندسان، طراحان و هنرمندان سراسر جهان برای شرکت در مسابقه آسمانخراش eVolo 2015 دعوت به عمل آورده است. این رقابت که در سال 2006 تأسیس شده، یکی از مهم ترین جوایز معماری به شمار می رود. این ایده فوق العاده در تعریف طراحی آسمانخراش از طریق پیاده سازی فن آوری جدید، متریال،برنامه، زیبایی شناسی،سازمن فضایی، همراه با مطالعات میدانی در جهت انعطاف پذیری در سازگاری با محیط و انقلاب دیجیتال می باشد. این انجمن نگرشی به طرح های جدید در ارتباط با آسمانخراش و جهان طبیعی،آسمانخراش و جامعه،آسمانخراش و شهر می باشد.
شرکت کنندگان می بایست طرح های خود را با توجه به پیشرفت در تکنولوژی، کشف سیستم های جدید پایدار، ایجاد روش های جدید شهری و معماری برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی شهرهای معاصر، از جمله منابع طبیعی،زیرساخت افزایش جمعیت، آلودگی و بخش اقتصادی شکل دهند.

هیچ محدودیتی در رابطه با سایت،موقیعت سایت،برنامه و یا اندازه طرح وجود ندارد. هدف اصلی این مسابقه آزادی عمل کامل، بدون هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان و ایجاد طرح های خلاقانه می باشد. موضوع و کانسپت اصلی این مسابقه به شرح زیر می باشد:
یک آسمانخراش در قرن 21 به چه معنی می باشد؟
مسئولیت تاریخی، متنی،اجتماعی، شهری و زیست محیطی از مگا سازه ها چه می باشد؟

تاریخ ثبت نام این مسابقه تا ژانویه 2015 (سه‌شنبه 23 دی 1393) می باشد. برای اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1857.html