هنر خلاقانه الکس رومن در سینما،موسیقی،و 3D MAX


مترجم: مهرداد نجیب زاده
الکس رومن، هنرمند و طراح اسپانیایی، سال 1972 در شهر مادرید متولد شده است. وی فارق التحصیل دانشگاه آستین تکزاس بوده است. فعایت عمده وی در استودیو هنری BA بوده که هر روز سبک و تکنیک های جدید رارارئه می دهد.او همواره در حال تحول سبک خود و خلاقیت در مقیاسی گسترده می باشد. در اوایل زندگی خود، او به شدت تحت تأثیر ایده ها و نظریات والدین هنرمند خود بوده است. اما بعد از آنها از کارهای بزرگانی چون: سالوادور دالی،مکس ارنست، رنه مک اشر،و ماگریت الهام گرفته است. الکس پس از فارق التحصیل شدن از دانشگاه، سبک کار خود را توسعه داده و بخش وب و انواع نرم افزارهای های طراحی را دگرگون کرده است. با توجه به نظریات وی، تغییرات چشم گیری در نورپردازی و تنظیم رنگ در طراحی از طریق نرم افزارهای طراحی (3D Max & Vray) به وجود آورد.بهترین نمونه کار وی ساخت یک فیلم هنری کوتاه و فوق العاده به نامه سومین و هفتمین (The Third & The Seventh) بوده است. شاید تعجب برنگیز باشد که او تمام پروسه ساخت این فیلم های کوتاه را به وسیله نرم افزار 3D Max انجام داده باشد.



این فیلم کوتاه بسیار زیبا ،تبحر فوق العاده گروه سازنده را در هنرهای مختلف از جمله فیلم برداری ، گرافیک و انیمیشن سه بعدی ، تدوین و صدا گذاری را در به تصویر در آوردن آثار برجسته معماری به نمایش می گذارد.
یک فیلم کوتاه در واقع ترکیبی است از تصاویر واقعی آثار برجسته معماری جهان به همراه افکت های بسیار زیبای سه بعدی که دیدن آن برای تمام معماران پیشنهاد می گردد.
در این فیلم آثار معماری ، طراحی داخلی و طراحی صنعتی طراحان و معماران زیر به گونه زیبا به نمایش گذاشته شده است که شما را در دنیایی مابین دنیای طبیعی و مجازی سیر خواهد داد و این آثار را از نزدیک و در بهترین حالاتشان به شما نشان می دهد:

لویی کان
فرانک گهری
میس ونده رو
سانیاگو کالاتراوا
تادائو آندو
رافائل مونئو
سالتوشی اوکادا
ادواردو چیلیدا












سبک کار وی به طور مداوم تغییر کرده و همیشه در حل ارائه ایده های نو می باشد. شاید باورش سخت باشد که ساخت چنین فیلمی با این کیفیت در نرم افزار 3D Max صورت گرفته باشد. در ادامه یکی از کار فوق العاده و زیبای وی را برای مشاهده به اشتراک گذاشته ایم. برای دانلود Mind explodingly realistic ویدئو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود ویدئو


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1847.html