کانسپت آستون مارتین DP-100


شرکت آستون مارتین از کانسپت مجازی خود پرده‌برداری نمود. این کانسپت استثنایی که DP-100 نام گرفته، برای بازی GT6 تدارک دیده شده است. این خودرو به رهبری مدیر طراحی آستون مارتین یعنی آقای Marek Reichman توسعه یافته است. طراحی این خودرو ابتدا با روش‌های مرسوم این رشته یعنی “Blank sheet paper” شروع شده و طراحان شرکت برای خلق این خودروی جذاب شش ماه وقت صرف کرده‌اند. این خودرو به وضوح توانایی‌های آستون مارتین در مبحث طراحی را به نمایش می‌گذارد.

این مدل تنها یک خودروی زیبا نیست! این خودرو درجات بالایی از کمال مهندسی را به نمایش می‌گذارد. موتور 12 سیلندر و توئین توربوی آن دارای قدرت خروجی 800 اسب بخاری است که بهترین کارایی را با توجه به ماهیت بازی GT6 ارائه می‌دهد. عناصر و روش‌های طراحی آستون مارتین در دنیای واقعی مثل مدل‌سازی سه‌بعدی و اسکچ های دستی در این مدل نیز به کار گرفته شده‌اند.مدیر طراحی آستون، آقای Marek Reichman می‌گوید:
DP-100 برای تیم ما یک پروژه بسیار جالب و مشتاقانه بوده است. ویژگی‌هایی مثل آئرودینامیک فعال، عملکرد این خودرو را در بازی GT6 بهبود می‌بخشند.


بسیاری از نشانه‌های کانسپت CC100 Speedster مثل چراغ‌های تیغه‌ای عقب در این خودرو دیده می‌شوند. همه این موارد می‌توانند در خودروهای آینده‌ی استون مارتین نیز به کار روند بنابراین اهمیت و ارزش این پروژه نباید دست‌کم گرفته شود.خودروهای قبلی آستون مارتین نیز در سری بازی‌های GT شرکت داشته‌اند که DB7 و ولانت قابل ذکر هستند. خودروی خیره‌کننده One-77 نیز در بازی گرن توریزمو بسیار محبوب بوده است.






منبع: Netcarshow & Designboom

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1846.html