هفته طراحی گرافیک تهران 2014


مترجم: مهرداد نجیب زاده
بنا به گزارش سایت Designboom انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران اعلام کرد که همزمان با روز جهانی گرافیک، «هفته طراحی گرافیک» را در تهران برگزار می‌کند. این انجمن که در سال گذشته چند نمایشگاه و رویداد متفاوت از جمله سومین نمایشگاه دوسالانه ی آثار اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، با عنوان سرو نقره ای 92 را در کارنامه ی خود دارد، همانند سال گذشته، امسال نیز همزمان با روز جهانی گرافیک (7 اردیبهشت) و با حمایت ایکوگرادا هفته طراحی گرافیک را در تهران برگزار خواهد کرد که از مهمترین بخشهای آن برگزاری نمایشگاه پوستر منهای 30 است.

بر اساس این گزارش، تعداد 2129 اثر از 27 استان برای شرکت در نمایشگاه پوستر منهای 30 به دبیرخانه رسیده است. این نمایشگاه به مرور آثار نسل نو طراحان گرافیک ایران می پردازد و طراحان گرافیک کمتر 30 سال در آن شرکت کرده اند.

مهدی مهدیان دبیر نمایشگاه منهای 30 در ارتباط با ویژگیهای این رویداد گفت : با توجه به مقررات شرکت در نمایشگاه، میزان مشارکت و ارسال آثار در این رویداد بسیار خوب بوده و این اتفاق در سطح کیفی بسیار مناسب و قابل توجهی برگزار خواهد شد. او یادآور شد هیات انتخاب آثار این نمایشگاه را قباد شیوا، بیژن صیفوری، مجید عباسی، طاهره محبی تابان و علیرضا مصطفی زاده تشکیل داده که پس از برگزاری جلسات متعدد آثار راه یافته به نمایشگاه را انتخاب کرده اند.

هفته طراحی گرافیک، (تهران 1393) متشکل از نمایشگاه ها و برنامه های متعددی خواهد بود که در اردیبهشت ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. مشروح برنامه ها و اسامی پذیرفته شدگان به زودی اعلام خواهد شد.





منبع : Designboom & newsite.graphiciran.com


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1837.html