مسابقه ی دانشجویی معماری بین المللی HYP CUP 2014 - دنیل لیبسکیند



مسابقه معماری بین المللی HYP CUP 2014، با موضوع شهر غیر منتظره، برگزار خواهد شد. داور ارشد این مسابقه دنیل لیبسکیند است. امسال سومین سال برگزاری این مسابقه معماری است که اکنون شهرت جهانی یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مسابقه، دلیل انتخاب موضوع، رویه ی ثبت نام و شرکت در مسابقه در ادامه با آرل همراه باشید.
مهلت ثبت نام: 30 ژوئن 2014 برابر با دوشنبه 9 تیر ماه
مهلت ارسال اثر: 31 آگوست 2014 برابر با 9 شهریور ماه
رئیس هیت داوران: دنیل لیبسکیند
موضوع: شهر غیر منتظره

سابقه ی مسابقه:
مسابقه ی HYP CUP 2014، یک مسابقه بین المللی معماری دانشجویی است که سال 2014 سومین دوره ی آن در کشور چین برگزار خواهد شد. این مسابقه با حمایت اتحادیه ی بین المللی معماری (Union International des Architectes) برگزار می شود. این مسابقه بستری برای دانشجویان معماری سراسر دنیا می باشد تا به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث معماری بپردازند.

اهداف:
این دوره از مسابقه با تمرکز بر موضوع "معماری در انتقال" و با عنوان "شهر غیرمنتظره" برگزار خواهد شد. دنیل لیبسکنید، درباره ی انتخاب این عنوان برای این دوره از مسابقه اظهار می دارد: همه ی ما اکنون شهر دیجیتال، شهر پایدار و شهر هوشمند را می شناسیم. اما موضوع شهر غیرمنتظره، محلی برای ارائه ی خلاقیت معماران و چیزهایی است که انتظار آن را نداریم. این شهر می تواند شامل مراکز فرهنگی خلاقانه و غیره منتظره و ... باشد. چیزی که در این مسابقه موضوعیت دارد، خلاقیت در ساخت شهر است.

جوایز مسابقه:
نفر (گروه) اول: 10000 دلار آمریکا
نفر (گروه) دوم: 5000 دلار آمریکا
نفر (گروه) سوم : 1700 دلار آمریکا


برای ورود به صفحه ی مسابقه، اطلاع از شرایط و ضوابط مسابقه، نوع فایل های ارسالی، و ثبت نام آنلاین بر روی لینک زیر کلیک کنید.


تحریریه معماری آرل
مترجم: حامد رضایی
منابع: archinect.com ، bustler.net ، hypcup2014.uedmagazine.net

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1787.html