معماری و طراحی داخلی ویلایی Koosmann توسط معماران Salmela



معماری و طراحی داخلی این ویلا سال 2014 در ایالت مینه سوتا (Minnesota)، ایالات متحده آمریکا توسط شرکت معماری Salmela طراحی و ساخته شده است. قسمت هایی از این خانه دارای روکشی از جنس روی می باشد و این خانه سیاه و سفید بر روی پایه هایی بلند از درخت کاج بالای رودخانه St. Criox در مینه سوتا قرار گرفته است. خانه های موجود در این منطقه با مشکلات جدی نفوذ رطوبت مواجه می باشند، به همین دلیل تیم طراحی این خانه، تمامی فونداسیون و اجزای سازه را به گونه ای طراحی کرده اند تا این مشکل برطرف شود. همراه آرل باشید ...



فرم این خانه از فضاهایی با ارتفاع های متفاوت در فضاهای داخلی تکامل می یابد، این قضیه با استفاده از درختان بلند اطراف خانه و دودکش بنایی حفظ و بازسازی شده است. نور طبیعی در همه جهات روشنایی را به ارمغان می آورد و به طرز ماهرانه ای با استفاده از صفحات چوبی، دیوارها و سطوح با رنگ های مختلف منعکس شده است و نورگیرهایی نیز در نظر گرفته شده است. فضای نشیمن با آشپزخانه ایتالیایی زیبا فضای صمیمی را به وجود آورده است و رو به سمت دره رودخانه St Croix، چشم انداز زیبایی را برای ساکنان فراهم کرده است.



فرم های جسورانه از دودکش سفید بنایی شده، کیفیت لطیف دیوارپوش ها از جنس روی، مشکی بودن عناصر تزئیناتی، باریک بودن نرده های فلزی و چیدمان بلوک های روی هم قرار گرفته برای فرم ساختمان همگی به ایجاد فضایی آرام و راحت برای این خانه نقش بسزایی داشته است.



در ادامه همراه آرل گالری از طراحی داخلی ، پلان و معماری این ویلایی زیبا را تماشا کنید.



تحریریه معماری آرل
گرداورنده : مسعود فلاح
منابع : آرک دیلی ، سایت topinearth


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1766.html