پیشنهادی برای ساخت مرکز تجاری وسیعی در اصفهان توسط استودیوی معماری CAAT



پیشنهاد شرکت معماری CAAT با همکاری TTBP، به دنبال طراحی یک مرکز تجاری بزرگ در یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر اصفهان می باشند. اگر این مرکز تجاری ساخته شود، دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، فضای تجاری و اداری خواهد بود.
قطعه زمین ساخت این پروژه در قرن 16 بخشی از باغ سلطنتی اصفهان بود و اهمیت فرهنگی زیادی دارد. در سالهای 1950 (1329) به یک کارخانه ریسندگی خیریه تبدیل شد که همه سود آن برای بهبود شرایط شهر مصرف می شد. با این پیشنهاد از فضای شهری حفاظت می شود، همچنین توسعه این منطقه با یک مرکز تجاری موفق، در الویت طراحی طراحان قرار گرفت.



مرزهای این پروژه به فضاهای شهری، که زیر ساختار شهر می باشد متصل شده است. منطقه مرکزی این پروژه دارای "کاراکتر تجاری و مدرن" است. این ساختمان برای شهر اصفهان به مساحت 500000 مترمربع توسط شرکت معماری CAAT طراحی شده است.
مدیر پروژه آن آقای مهدی کمبوزیا می باشد و مدیریت تیم طراحی را مجید زمانی و راشا کیانی بر عهده دارند. تیم طراحی آن را خانم ها هلنا قنبری، شهرزاد خادمی، محدثه یونسی و سایه نیک گوهر و آقایان حمیدرضا سالک، امیر علی امیر اکبری و پیمان نوذری تشکیل می دهند. مهندس سازه آن آقای بهمن حقیقی پوده بر عهده دارد و کارفرمای آن سازمان خیریه همدانیان می باشد.

 
در ادامه همراه آرل گالری از طرح پیشنهادی مجتمع تجاری در اصفهان توسط شرکت معماری CAAT تماشا کنید ، برای نمایش تصاویر بصورت اسلاید شو بر روی آنها کلیک کنیذ.
 
 

تحریریه معماری آرل
گرداورنده : مسعود فلاح
منابع : آرک دیلی ، استودیو CAAT ، سایت topinearth

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1765.html