معماری داخلی آپارتمان HT توسط معماران Landmak



طراحی داخلی آپارتمان HT توسط معماران Landmak بازسازی شده است ، آپارتمان در منطقه هانوی، ویتنام با مساحت 83 متر مربع واقع شده است. خانه در طبقه 11 از ساختمان مجتمع مسکونی قدیمی متعلق به گروه کم درآمد با وضعیت قدیمی ، تقسیم بندی نامناسب، نور کم، تهویه ضعیف و چیدمان کثیف همراه بود و صاحبخانه بسیار گیج بود که آیا باید در جایی مثل این زندگی کند؟ آنها برای یافتن پاسخ خود با معماران Landmak ارتباط برقرار کردند . آنها به دلیل قیمت مناسب خانه و قرار داشتن آن در مرکز شهر، بازسازی و نوسازی فضا و مبلمان را برای زندگی بهتر به صاحبخانه پیشنهاد دادند. وضعیت سایت شامل 3 اتاق خواب با مساحت تقریبا برابر ، آشپزخانه و اتاق نشیمن کوچک با نورگیری و تهویه بسیار نامناسب بود.



معماران اتاق خواب در مرکز خانه را برای ایجاد یک فضای عمومی شامل اتاق نشیمن ، اتاق نهارخوری ، آشپزخانه و تراس تخریب کردند تا منطقه پر رفت و امد به فضای بزرگتر با تهویه و روشنایی خوب تغییر کند.



اتاق خواب کوچک در جای آشپزخانه قرار گرفت و با تنظیم دیوارها می توانیم اطمیان حاصل کنیم که در جای استاندارد قرار گرفته است. موقعیت اتاق خواب اصلی در مجاورت با اتاق نشیمن است و دیوار به اندازه 40 سانتی کوتاه تر در نظر گرفته شده است تا اتاق نشیمن نورگیری بهتری داشته باشد.



برای زیباسازی دکوراسیون داخلی ، دیوار ها توسط سرامیکهای با نقش های تزئنی اراسته شده اند که حس هنری و آرامش را القا می کند.



گالری از معماری داخلی و طراحی زیبایی این آپارتمان را همراه آرل مشاهده کنید.



تحریریه معماری آرل
مترجم : مسعود فلاح
منبع : آرک دیلی

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1764.html